فلزیاب شعاع زن AJAX IOTA

فلزیاب شعاع زن AJAX IOTA

فلزیاب شعاع زن AJAX IOTA یکی از قویترین و بهترین فلزیاب های ساخته شده در کمپانی AJAX آمریکا میباشد که به دلیل طراحی مدرن و پبشرفته ای که دارد نظر بسیاری از کاوشگران را نیز به خود جلب کرده است.

این سیستم برای شناسایی دفینه های بسیار قدیمی که دارای ارزش تاریخی هستند و گنجینه های مدفون در صدها سال توسعه یافته است، زیرا این سیستم می تواند حوزه های یونی را که گنج ها در طول زمان ایجاد می کنند، شناسایی کند. می تواند اشیا را تا عمق 20 متری و حداکثرشعاع 200 متری را تشخیص دهد.

فلزیاب شعاع زن AJAX IOTA

ویژگی های فلزیاب شعاع زن AJAX IOTA:

  • طراحی مدرن و منحصر به فرد، که به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد تا کاوش های خود را به راحتی تکمیل کنید، دارای راحتی در تشخیص، وزن سبک و سهولت استفاده است.
  • این دستگاه به طور کامل ساخته و طراحی شده و تمامی قطعات و اجزای آن از طریق کارخانه آژاکس برای تکنیک های تشخیص بدون استفاده از قطعات خارجی ساخته شده است که به دستگاه کارایی، اطمینان و کیفیتی بی نظیر می بخشد.
  • محل اصلی باتری در داخل دسته حمل دستگاه قابلیت باز و بسته شدن دارد که در صورت آسیب دیدن باتری بدون نیاز به بازکردن قاب اصلی دستگاه به راحتی تعویض می شود.
  • با سیستم یکپارچه برای کشف گنج از فواصل دور و تکنیک های بالا.
  • به منظور ارائه بهترین استانداردهای تشخیص با یک آشکارساز سیستم ثابت برد بلند، تکنولوژی AJAX برای آشکارسازها، دستگاه آیوتا بهترین و پیشرفته ترین در بین سیستم ها و دستگاه های تشخیص یونی دوربرد تولید شد.
  • ردیاب IOTA با داده های یکپارچه و واضح در اطراف نقطه هدف، عملکردهای متعددی را برای شروع یک اسکن گنج موفق در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد عمق هدف شناسایی شده را با دقت زیادی تعیین کنید.
  • رابط نتایج و از طریق نشانگرهای تعاملی شما را قادر می سازد تا هدف را با دقت تا 100٪ تعیین کنید و اندازه یا جرم تخمینی هدف شناسایی شده را بدانید که به شما یک مرجع واضح قبل از فرآیند حفاری می دهد.
  • این دستگاه بر اساس سیستم تشخیص یونی برای مکان یابی طلا و گنجینه های مدفون زیرزمینی تا عمق 20 متری و در فاصله 200 متری ساخته شده است که می توانید از این دستگاه در داخل خودرو استفاده کنید زیرا دارای ظرفیت زیاد و پاسخ سریع به مکان های هدف را با امکان ذخیره نتایج برای مرجع، تعیین و شناسایی کنید.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *