فلزیاب دینگ وی بنگ

فلزیاب دینگ وی بنگ

فلزیاب دینگ وی بنگ ساخت کشور چین است که از کمپانی Honsene میباشد. این فلزیاب از دسته فلزیاب های نقطه زن بوقی میباشد که با نام های PRO-POINTER،فلزیاب دستی،فلزیاب راکتی،و پین پوینتر شناخته میشود. فلزیاب دستی دینگ وی بنگ یک فلزیاب 360 درجه میباشد که برای پیدا کردن اجسام فلزی آهنی و غیر آهنی بکار میرود.

این دستگاه فلزیاب دارای استانداردهای حفاظتی IP65 است.درجه حفاظت بین المللی IP65 که بر گرفته از عبارت لاتین، International Protection Rating است و به اختصار IP نوشته میشود، این یک استاندارد بین المللی برای تعیین درجه حفاظتی سیستم های الکترونیکی در شرایط سخت محیطی چون: گرد و غبار و نفوذ آب است.

این استاندارد اطلاعات دیگری را در خصوص سطح حفاظتی یک دستگاه در شرایط مختلف محیطی در مقایسه با سایر وسایل الکترونیکی نیز نشان میدهد. دو رقم اعداد بعد از عبارت IP وجود دارد که رقم اول نشان دهنده درجه حفاظت در مقابل نفوذ اجسام جامد چون گردو غبار است.

رقم دوم نشان دهنده حفاظت دستگاه در برابر آب و یا رطوبت است. لازم به ذکر است که بعد از عبارت IP، حرف X باشد یعنی این سیستم، هیچ وقاومتی در مقابل نفوذ گرد و غبار مایعاتی چون آب ندارد. در این صورت باید از پاشیدن آب به صورت مستقیم روی دستگاه خودداری کنید و کل آشکار ساز را در آب غوطه ور نکنید.

مدار پردازنده فلزیاب دینگ وی بنگ اجازه میدهد تا این فلزیاب با حداکثر حساسیت شروع به کاوش کند. فلزیاب دینگ وی بنگ با داشتن چراغ قوه LED در شرایط تاریک و کم نورمیتواند به دید و همچنین دستیابی به موقعیت دقیق در مقیاس کوچک کمک کنند که فلزیاب های بزرگ نمیتوانند انجام دهند. این دستگاه میتواند به سرعت و با دقت سکه ها، نقره، جواهرات و طلا را پیدا کند.

فلزیاب دینگ وی بنگ

مدل هشدارها در فلزیاب دینگ وی بنگ

فلزیاب دینگ وی بنگ به سه حالت صدا،لرزش و یا هردو قادر به کار کردن است. اگر دکمه سوییچ حالت را 1 ثانیه فشار دهید صدای هشدار کوتاهی به گوش میرسد که دستگاه از حالت صدا به لرزش تغییر میکند. حالت اگر دکمه را دوباره فشار دهید و نگه دارید دستگاه به حالت لرزش و صدا در می آید. اگر دوباره فشار داده شود، به حالت صوتی برمیگردد. و تا دفعه بعد که  فلزیاب راه اندازی میکنید با همان تنظیمات شروع میشود.

مشخصات فلزیاب دینگ وی بنگ

  • نام مدل: PRO-POINTER
  • برند: هونسن
  • وزن 7 اونس با باتری (0.2 کیلوگرم)
  • منبع تغذیه باتری
  • باتری 9 ولت
  • وزن مورد 7 اونس
  • ابعاد مورد L x W x H 22.9 x 5.1 x 5.1 سانتی متر
  • فرکانس کاری 6 کیلوهرتز
  • رتبه حفاظتی بین المللی IP65
  • تشخیص فلزات به صورت لرزش و یا صوتی
  • تنظیم به صورت اتوماسیون
  • خاموش شدن به صورت خودکار
  • عمق کاوش 20 الی 30 سانتی متر

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسر تلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *