خرید فلزیاب ارزان

خرید فلزیاب ارزان

در خرید دستگاه فلزیاب بودجه ای که دارید و عمقی که میخواهید کاوش کنید بسیار مهم میباشد. اگر در بازار به دنبال فلزیاب های ارزان هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه از بهترین دستگاه فلزیاب های ارزان آشنا کنیم.

برای خرید فلزیاب ارزان به این نکته توجه کنید که فلزیاب های ارزان آپشن خاصی ندارند و فقط یک کارایی دارند. برای خرید فلزیاب ارزان به شرکت های معتبر مراجعه کنید و دستگاه را تست کنید سپس خریداری کنید.

خرید فلزیاب ارزان

خرید فلزیاب ارزان در شرکت فلزیاب تهرانسر:

فلزیاب تصویری xw: یکی از بهترین و قویترین دستگاه های شرکت فلزیاب تهرانسرکه در بازار به قیمت ارزانی عرضه میگردد فلزیاب تصویری xw میباشد. این فلزیاب سوپر سنسور میباشد و میتوانید با این دستگاه به راحتی به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

خرید فلزیاب ارزان

فلزیاب نقطه زن بوقی کامپکس ایکس 5: یکی از بهترین و قویترین دستگاه های ساخته شده در شرکت فلزیاب تهرانسر فلزیاب نقطه زن کامپکس ایکس 5 میباشد. تکنولوژی این دستگاه پالسی میباشد ک شامل 3 عدد لوپ میباشد که شما را راحتی میتوانید با این دستگاه شروع به جستجوی فلزات کنید.

خرید فلزیاب ارزان

ردیاب و شعاع زن: برای خرید فلزیاب ارزان به این نکته توجه کنید ردیابی که میخواهید خریداری کنید را تست کنید و از شرکت های معتبر خریداری کنید. ردیاب مگ پرسون fx 8000 یکی از بهترین و ارزانترین دستگاه های ساخته شده در شرکت فلزیاب تهرانسر میباشد. این ردیاب قادر است 10 متر عمق و 2000 متر شعاع را برای شما کاوش کند.

خرید فلزیاب ارزان

فلزیاب های دستی: اگر به دنبال فلزیاب دستی با قیمت مناسب میگردید که هم برند باشد و کارایی داسته باشد پیشنهاد ما به شما فلزیاب دستی گرت میباشد. عکق کاوش این دستگاه 20 الی 30 سانت میباشد که میتوانید انواع فلزات را با این دستگاه جستجو کنید.

خرید فلزیاب ارزان

برای اطلاع از قیمت دستگاه های معرفی شده با ما در تماس باشید. 09362131009

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *