چگونه فلزیاب مناسب انتخاب کنیم

چگونه فلزیاب مناسب انتخاب کنیم

این پست توسط متخصصان برای کمک به اینکه چگونه فلزیاب مناسب انتخاب کنیم برای شما نوشته شده است. گنج یابی نه تنها دنیای حدیدی از هیجانات و ماجرا جویی های بیرون از خانه برای شما به ارمغان می آورد، بلکه راه شگفت انگیزی برای دوستان و خانواده شماست که بزرگترین سرگرمی در حال پیشرفت امروز بپیوندند.

فلزیابی راهی مفرح برای گشت و گذار بیرون از خانه است و میدانیم که تفریحی است که میتوان از آن باپیدا کردن اشیا ارزشمند کسب در آمد کردچگونه فلزیاب مناسب انتخاب کنیم ؟ پس بهترین فلزیاب برای شما چیست ؟

بهترین فلزیاب دستگاهی است که متناسب با شرایط و نیازهای ، متناسب با محل زندگی شما ، بودجه ای که دارید و نوع اشیایی که دوست دارید پیدا کنید.

تعداد زیادی فلزیاب هستند که میتوانید از بین آنها انتحاب کنید این نوشته توسط متخصصانی نوشته شده که فلزیاب های معرفی شده را تست کرده و با آنها کار کرده و تحربه کاوش با آنها را دارند.

پس قبل از خرید یک فلزیاب سوالات زیر را از خود بپرسید : 

۱- میخواهید چه چیزی را پیدا کنید ؟

علایق خود را مشخص کنید : سکه ، حلقه ، عتیقه و یا مصنوعات با ارزش ؟

فلزیاب های امروزه ،فلزیاب هایی برای همه اهداف هستند که همه چیز از سکه و جواهرات تا عتیقه و … را پیدا می کنند و در همه محدوده قیمتی نیز یافت  می شود مانند Garrett Ace 250 و Garrett Pro  یا سری X_Terra شرکت Minelab که با آن ها میتوانید هرچیزی را میخواهید پیدا کنید .

همه آنها کارکرد های بسیار آسانی برای همه افراد میتدی و حرفه ای دارند و هر سه دستگاه قیمت مقرون به صرفه نیز دارند . اگر هدفتان نفریج و سرگرمی به علاوه کمی ورزش است ، جاهای زیادی وجود دارند که بروید: پس به فلزیابی همه منظوره نیاز دارید مانند  ” Minelab Go-Finds و White’s Coinmaster  ” که فلزیاب های مقرون به صرفه با تنطیمات اتوماتیک هستند.

چگونه فلزیاب مناسب انتخاب کنیم

۲- شما اغلب در چه مکان هایی کاوش میکنید؟

پارک ، مراتع ، ساحل ، کوهستان و یا در زیر آب ؟

در رابطه با اینکه بیشتر وقت خود را به کاوش در چه محل هایی میگذرانید فکر کنید. اگر قصد کاوش در پارک محله ایتان، کمپ های شکار و ماهیگیری، حیاط مدرسه ای قدیمی و یا محل هایی خشک را دارید از فلزیاب های همه منظوره میتوانید استفاده کنید و حتی اگر در کنار رودخانه و یا برکه ای زندگی میکنید و میخواهید لبه های آب را برای سکه و جواهرات گم شده بگردید تقریبا تمامی فلزیاب های همه منظوره دارای کویل های ضد آب هستند و میتوانید از آن ها استفاده کنید.

در هر صورت اگر در نزدیکی دریای آب شور و یا رودخانه و برکه ای زندگی میکنید و میخواهید درون آب به دنبال اهداف بگردید به طوریی که کل دستگاه به زیر آب برود باید از دستگاهی کاملا ضد آب استفاده کنید. برخی از فلزیاب های مناسب این کار :

– اغلب چه اوقاتی به کاوش مشغول میشوید؟

شما بیشتر تعطیلات آخر هفته را به کاوش مشغول میشوید یا هر موقع که توانستید؟آیا شما بازنشسته شده اید و میخواهید تا آنجا که میتوانید کاوش کنید یا فردی هستید که میخواهید فلزیابی را به عنوان یک سرگرمی داشته باشید؟

با خودتان مهربان باشید.چقدر میخواهید با دستگاهتان خشن باشید؟ ممکن است که شما نخواهید آن را زمین بزنید ولی احتمالا این اتفاق خواهد افتاد. در مورد تمام ضرباتی که دستگاهتان هنگامی که پشت وانت شماست یا هنگامی که بر روی تخته سنگی سقوط خواهد کرد فکر کنید . خوشبختانه بیشتر فلزیاب ها امروزه تحت استاندارد های دقیق بین المللی ساخته میشوند تا در شرایط سخت کاوش دوام بیاورند.

قبل از خرید مطمئن شوید که نقد و بررسی ها در مورد دستگاهتان را خوانده اید و آگاهانه تصمیم میگیرید. همچنین سعی کنید که فلزیاب مناسب خود را از مراکزی خرید کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

۴_در فلزیابی چقدر تجربه دارید ؟

اگر تا به حال فلزیاب نداشته اید نگران نباشید. شما میتوانید فلزیاب مناسب خود را به راحتی پیدا کنید. دستگاههای جدید همگی تنظیمات سریع و اتوماتیکی دارند که کاوش را بسیار آسان میکند. آن ها دارای تنظیماتی هستند که به شما امکان بالانس سطح زمین را در سریع ترین زمان ممکن میدهند. پس نیازی نیست که در تمامی تنظیمات مربوط به دستگاهتان حرفه ای باشید. هیچ محدودیتی در دستگاههای قدرتمند وجود ندارد همچنین در عین قدرتمند بودن اونقدر کار با آن ها ساده ات که تجربه ای فراموش نشدنی را به اپراتور هدیه کنند.برخی از فلزیاب هایی که این تجربه را به شما منتقل میکنند عبارتند از :

۵- چقدر میخواهید هزینه کنید؟ یک دلار هزینه کنید و چند دلار به دست آورید!!

فلزیابی سرگرمی است که درآمد زاست پس به دستگاه خود به عنوان یک هزینه نگاه نکنید بلکه به عنوان وسیله ای برای سرگرمی خود و دوستان و خانواده و وسیله ای برای کشف ناشناخته ها نگاه کنید. برای تمامی بودجه ها میتوان فلزیاب مناسب را پیدا کرد پس اگر به دنبال فهمیدن مناسب ترین فلزیاب با بودجه خودتان هستید

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *