خرید فلزیاب حرفه ای در تهران

خرید فلزیاب حرفه ای در تهران

خرید فلزیاب حرفه ای در تهران

شرکت فلزیاب تهرانسر با بیش از ۱۷ سال سابقه در تولید، فروش، تعمیر و اجاره انواع فلزیاب و گنج یاب ایرانی بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب در ایران   و خرید فلزیاب حرفه ای در تهران بوده و تمامی مراحل طراحی و ساخت محصولات فلزیاب ما درون کشور انجام شده است.

در اکثر موارد عملکرد و دقت بسیار بهتری از دستگاههای مشابه خارجی دارند و دلیل آن طراحی گنج یاب و فلزیاب های تولیدی فلزیاب تهرانسر بر اساس شرایط اقلیمی ایران با دیگر کشور های جهان و همچنین کاربرد متفاوت فلزیاب و طلایاب در ایران و سایر کشور های باستانی نسبت کشور های اروپایی است.

خرید فلزیاب حرفه ای در تهران

خرید فلزیاب حرفه ای در تهران

خرید فلزیاب حرفه ای در تهران و سایر شهرهای ایران را می توان به راحتی با مراجعه به فروشندگان فلزیاب تهرانسر، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش کارخانه های سازنده دستگاه های فلزیاب و یا از سایت های معتبر و اصلی کارخانه های سازنده خریداری کرد.

باید توجه کنید که برندهای خارجی مانند او کا ام در ایران از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار نیستند و در صورت خرید این برند فلزیاب در تهران و سایر شهرستان ها به دلیل عدم قابلیت استفاده از خدمات پس از فروش، یا خراب شدن دستگاه در تهیه قطعات و لوازم جانبی با مشکل مواجه خواهید شد.

این درحالی است که کارخانه های سازنده برندهای ایرانی از خدمات پس از فروش بهتری نسبت به برندهای خارجی برخوردارند. برای مثال گروه فلزیاب تهرانسر، با بیش از ۵ نمایندگی در کشور بزرگترین شبکه فروش و زنجیره خدمات پس از فروش دستگاه فلزیاب در تهران و سایر شهرهای ایران را دارد.

 

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *