خرید فلزیاب نقطه زن پالسی

خرید فلزیاب نقطه زن پالسی

فلزیاب های نقطه زن پالسی دستگاه هایی هستند که با ارسال پالس به سطح زیرین زمین و دریافت پالس منعکس شده حاصل از وجود فلز به کشف فلزات بی انجامد.

فلزیاب پالسی دارای لوپ های مختلف در سایزهای متفاوت میباشند که در شرکت فلزیاب تهرانسر لوپ ها در سایزهای 25، 60 و کابل یونیورسال یک متر در یک متر با یونیت دستگاه موجود میباشند. همچنین با این لوپ ها در عمق های متفاوت میتوان به کاوش پرداخت. با لوپ 25 تا عمق 1 متر، با لوپ 60 تا عمق 2 متر و با کابل یونیورسال یک متر در متر میتوان تا عمق 4 متری به کاوش پرداخت.

دستگاه های پالسی عملکرد خوبی در زمین های آلوده معدنی یا شور دارند. فلزیاب های نقطه زن پالسی به خوبی می توانند سیگنال های خطای دریافتی از خاک و فلزات را از همدیگر تفکیک کنند. این امر باعث می‌شود که پیدا کردن فلزات در زمین برای اپراتور آسان تر و دقیق تر شود. چیزی که در فلزیاب های VLF ممکن است چالش برانگیز شود.

در خرید فلزیاب نقطه زن پالسی باید این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه را از دفاتر معتبر فروش فلزیاب خریداری کنید و دستگاه ها باید دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش باشند تا اپراتور بتواند با خیال راحت دستگاه را خریداری کرده و به کاوش بپردازد.

خرید فلزیاب نقطه زن پالسی

عوامل موثر در خرید فلزیاب نقطه زن پالسی:

توانایی کاوش عمیق و عمق زنی بالا: فلزیاب های پالسی قادرند سیگنال هایی بسیار قوی را به عمق زیادی از زمین ارسال کنند که این امر دستگاه را  قادر می سازند که اشیا و اهداف فلزی را در عمق های بسیار بالایی عمق زنی و نقطه زنی کند.
عملکرد در شرایط مختلف محیطی: دستگاه های پالسی عملکرد خوبی در زمین های آلوده معدنی یا شور دارند. نقطه زن های پالسی به خوبی می توانند سیگنال های خطای دریافتی از خاک و فلزات را از همدیگر تفکیک کنند. این امر باعث می‌شود که پیدا کردن فلزات در زمین برای اپراتور آسان تر و دقیق تر شود. چیزی که در فلزیاب های VLF ممکن است چالش برانگیز شود.
سادگی و دوام: فلزیاب های پالسی معمولا ساختار ساده تری دارند که آن ها را در شرایط سخت کاوش به دستگاهی مقاوم تر و مطمئن تر می کند.
مناسب برای یافتن اشیای بزرگ: به دلیل تکنولوژی پالسی به کار رفته در این دستگاه ها، شناسایی اشیای بزرگ فلزی، مانند قطعات آهنی بزرگ یا صندوق های گنج بسیار بهتر و کارامدتر از سایر دستگاه ها می باشد.

قیمت فلزیاب پالسییکی از مهم ترین مسائلی که در خرید فلزیاب نقطه زن پالسی برای اپراتورها مهم است قیمت دستگاه میباشد. شما میتوانید حتی با دستگاه های قیمت مناسب شروع به کاوش کنید و فلزات با ارزش را به راحتی جستجو کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسر تلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *