جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا

شرکت Minelab استرالیا یکی از قویترین و بهترین تولیدکننده های دستگاه های فلزیاب با کارایی بسیار بالا میباشد که در زمینه طراحی و تولید فلزیاب و تجهیزات مربوطه فعالیت میکند. ماینلب تولید کننده پیشرو فلزیاب برای کاربردهای مختلف از جمله گنج‌یابی، جست‌وجوی طلا و مین زدایی نظامی و … است. فلزیابهای شرکت ماینلب استرالیا برای کاوش مهندسی شده‌اند. تیم تحقیق و توسعه شرکت چندین مهندس توانمند دارد و این همان چیزی است که فناوری تشخیص فلزات ماینلب را به بهترین در جهان تبدیل کرده‌ است.

ماینلب یک برند معتبر است که به دلیل تولید فلزیاب‌های باکیفیت شناخته شده است زیرا این برند طیف وسیعی از مدل‌ها را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف ارائه کرده است. بهترین فلزیاب شرکت ماینلب طبق خواسته  و اهداف کاوشگر در شرایط زمینی و محیطی فرق دارد اگر شما دنبال گنج های قدیمی و زیر خاکی باشید به فلزیاب نقطه زنی نیاز دارید که قدرت تفکیک و حذف نویز را به خوبی انجام بدهد اما اگر دنبال فلزیابی برای ردیابی اتاق یا دالان های باستانی هستید فلزیاب نقطه زن با عمق دهی بالاتری نیاز دازید  که برای شما مناسب می باشد

هر محصولی که نشان شرکت فلزیاب ماینلب استرالیا را دارد، قوی و دقیق ساخته شده است. کلیه محصولات شرکت ماینلب استرالیا دارای گواهینامه ISO 9001 هستند و طبق استانداردهای درجه نظامی تولید می‌شوند. در ادامه مقاله چند نمونه از بهترین فلزیاب های شرکت فلزیاب ماینلب را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا

معرفی جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا

فلزیاب MINELAB GPZ 7000

فلزیاب ماینلب gpz 7000 یکی از بهترین و قویترین دستگاه های ساخته شده در شرکت ماینلب استرالیا میباشد که از فناوری انحصاری انتقال ولتاژ صفر (ZVT) Minelab استفاده می‌کند و عمق و حساسیت فوق‌العاده‌ای را برای یافتن قطعات طلا در شرایط چالش‌برانگیز زمین فراهم می‌کند.

این فلزیاب قدرتمند در زمین های ناهموار و سنگی تنظیم می شود و بابت قدرت تشخیص طلا و فلزات معمولی و نویز ها حساسیت بالای دارد که می توان تفکیک فلزات را با دقت بالایی انجام داد و هر صدایی که دستگاه داشته باشد به یک حالت بستگی دارد و حالات های جست جو به کاربر اجازه می دهد یا کمترین نویز یا صدای بم و ضعیف روبه رو شود. عمق کاوش این دستگاه 1/70 میباشد.

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا

فلزیاب GPX 5000

فلزیاب جی پی ایکس 5000 استاندارد های جدیدی را در تکنولوژی تشخیص و شناسایی طلا بوجود آورده است. این دستگاه با ویژگی‌های بروز و  عملکرد حیرت آور نسبت به مدل پیش از خود یعنی GPX 4500 برتری های بسیاری دارد. عمق کاوش این دستگاه 1/70 میباشد.

از مزیت های طلایاب GPX 5000 میتوان به سادگی کار با آن اشاره کرد. تنظیمات دستگاه به گونه ای است که حتی افراد مبتدی و تازه کار نیز به راحتی با آن میتوانند کار کنند.

از ویژگی های اصلی این فلزیاب میتوان به حالت زمانبندی ۸ گانه آن اشاره کرد که آن را به دستگاهی همه کاره تبدیل میکند و مثل این است که ۸ دستگاه را درون یک دستگاه دارید.

تکنولوژی های ولتاژ دوگانه(DVT) ، تنظیم زمان بندی الکترونیکی هوشمند(SETA) و حس گر چند دوره ای (MPS) این دستگاه را از سایرین متمایز کرده و برای کاوشگرانی که به بیشترین دقت در عمق ۲ متر نیاز دارند بهینه کرده است.

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا

فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO

ویژگی های فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO:

  1. محصول شرکت ماینلب استرالیا
  2. ضدآب: با این فلزیاب میتوانید تا 5 متر زیر زمین شروع به کاوش کنید.
  3. عملکرد ساحلی دستگاه: روی نمک کنار ساحل غالب هست و میتونه فشار آن را کنترل بکند.
  4. راحتی حمل و نقل: وزن دستگاه 1.63 کیلوگرم و طول دستگاه 63 سانتی متر
  5. دارای صفحه نمایشگر بزرگ
  6. باتری قدرتمند: تقریبا 12 ساعت ماندگاری
  7. عمق کاوش: 1.8 تا 2 متر
  8.  تشخیص همه فلزات گرانبها + تغییر فرکانس
  9. دارای هدفون بی سیم
  10. دارای نور پس زمینه و مناسب کاوش در شب
  11. قابلیت تشخیص همه فلزات از جمله طلا، نقره و …
  12. کارکرد ساده و راحت
  13. تعادل زمینی: اتوماتیک و دستی
  14. دارای کویل بیضی دو بعدی
  15. دارای قابلیت بی سیم

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا

قیمت فلزیاب های شرکت ماینلب استرالیا

برای اطلاع از قیمت های به روز محصولات شرکت ماینلب با کارشناسان فروش در تماس باشید زیرا قیمت دستگاه های اورجینال با توجه به قیمت روز دلار محاسبه میشوند. 09362131009

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسر تلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *