نماد رخ در دفینه یابی و گنج یابی

نماد رخ در دفینه یابی و گنج یابی

هر جا که چهره نیمرخ یا تمام رخ مشاهده کردید باید نگاه چهره را دنبال کرده و دنبال آثار دوم باشید که معمولا نماد آثار دوم یا کاسه است یا به صورت بت حیوانات است. رخ ها و صورت ها جزء یکی از مهمترین نمادهای باستانی میباشند؛ که برخی از آنها برای دفینه گذاری کاربرد داشته اند، و برخی به خاطر مضامین دیگر باستانی کاربرد داشته اند! همه رخ ها نشان قطعی دفینه نیستند! و این نکته ایست که اکثراً از آن قافل هستند، زیرا رخ ها در مسیر معابد‌ مهرپرستی و میترایس نیز ساخته میشدند و اکثر این معابد نیز (در برخی دوران باستان).

نماد رخ در دفینه یابی و گنج یابی

بررسی نماد رخ در دفینه یابی :

نشانه رخ به احتمال زیاد مربوط به دوره اشکانی یا سلوکی میباشد فقط به یاد داشته باشید اشکانیان در دوران تاریخ از گنج و دفینه های آنچنانی برخوردار نبوده اند اشیا مشکونه آنان اکثریت دارای عیار پایین یا کلا مس هستند.

این پیام برای باستان شناسان و گنج پژوهان است که فقط مقبره های و دفینه های پادشاهان اشکانیان طلا دارند ما بقیه یا طلای عیار پایین هستند یا مس هستند ولی سلوکیان بر عکس دارای پهلوانان وسرداران زیادی که از طلا های زیاد و ارزشمندی برخوردار بوده اند هستند.

نشانه صورت و نیم رخ انسان نشان دهنده یک مقبره رده بالا و بسیار ارزشمند است هر چند اشکانی یا سلوکی باشد و برای یافتن مقبره باید به جهت نگاه آن رفت در بعضی مواقع از  تومولوس ها استفاده شده

که در این حالت باید قانون تومولوس ها و تپه های باستانی را بدانیم  ودر بعضی اوقات نیز مقبره نزدیک خوده نشانه است.

نماد رخ در دفینه یابی و گنج یابی

جمع بندی کلی در مورد نماد رخ در دفینه یابی :

نماد رخ در دفینه یابی را اگر به دید نشانه ای برای دفینه به آن نگاه کنیم؛ باید حتماً بجهت برسی دخمه، مقبره،دفینه انفرادی و یا خزانه ها مورد بررسی از لحاظ علائم و نشانه های دیگر قرار بدهیم! ممکن است در یک تصویر دو رخ وجود داشته باشد، که روی هریک به سمتی است، پس نمیتوان به جدیت گفت که محل نگاه رخ محل دفینه است و یا هرکجا رخ نگاه میکند، محل قرار گیری دفینه است!

در برخی تصاویر یک رخ وجود دارد که دیدی مستقیم دارد و روی بدنه سنگ اطراف نیز علائمی حک شده است که میتواند مهم و تفسیری بسزا داشته باشد! همیشه باید نمادها و علائم بصورت دقیق با کلیه مضامینشان مورد برسی قرار بگیرند.

 

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *