عمق زنی فلزیاب

عمق زنی فلزیاب

اغلب فلزیاب ها و گنج یاب های حرفه ای قادرند در عمق بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری نوع فلز را شناسایی کنند. فلزیاب های پیشرفته همچنین قادرند اندازه فلز مدفون شده مثلا سکه کوچک یا بزرگ را از هم تشخیص دهند.

گنج های زیر خاکی هدف بسیاری از افرادی است که از فلزیاب ها استفاده می کنند،اما اغلب فقط فلزهای بی ارزش را در زیر زمین پیدا می کنند. برای دیدن مقاله بیشتر آموزش فلزیاب کلیک کنید.

فلزیاب می تواند برخی فلزها را موقعیت یابی کند،اما نمی تواند فلزات باارزش را از فلزات معمولی تشخیص دهد. فلزیاب عمق دقیق گنج طلا را نمی‌تواند مشخص نماید و این مربوط به عمر طلا یا گنج طلا در زیر زمین در مدت زمان زیاد میباشد. و فرکانس طلا به اطراف خود می‌تواند شعاع انرژی و امواج الکترومغناطیس را ایجاد نموده که مقاومت اطراف خود را تغییر داده و این وضعیت در سطح بالا یا اطراف طلا قدیمی یا گنج قدیمی می‌تواند باعث خطای فلزیاب تصویری یا فلزیاب آنتنی یا فلزیاب سنسوری یا هر نوع فلزیاب در تشخیص عمق طلا یا گنج طلا یا نقطه زنی در عمق زیاد به‌خصوص با ابعاد بزرگ گردد .

عمق زنی فلزیاب

باید بدانید که:

در رابطه با گنج یا فلز قدیمی در عمق زیاد با هر نوع فلزیاب ساخت هر کجا دنیا که باشد نمی توان عمق دقیق طلا قدیمی یا گنج را مشخص نمود.

باید در جواب این سوال بگوییم که اندازه فلزها می تواند تاثیر به سزایی در عمق زنی دستگاه های فلزیاب داشته باشد. اجسام بزرگتر می توانند سیگنال های قوی تری را به دستگاه انتقال دهد اما اجسام کوچکتر در همان فاصله سیگنال ها ضعیفی را منتقل می کنند و این امر باعث خطا در دستگاه می شود.

بالا بردن قدرت علائم برای جست وجوی یک هدف کوچک در عمق زیاد و همچنین تایین تنظیمات سطح و حجم برای یک هدف کوچک باعث حساسیت بیشتری نسبت به آن هدف می شود اما سرعت تشخیص دستگاه برای مشخص کردن محل اصلی هدف کاهش پیدا می کند.

انتخاب سنسور یکی از عوامل مهم در عمق زنی فلزیاب ها به شمار می آید. در این امر نکته قابل توجه اندازه قطر سنسور بوده است. در دستگاه های فلزیاب هر چقدر قطر سنسور بیشتر باشد، عمق نفوذ آن در زمین بیشتر می شود و دستگاه نسبت به اجسام کوچک حساسیت کمتری نشان می دهد.

همچنین هر چقدر قطر سنسور کمتر باشد عمق نفوذ آن در زمین کمتر می شود و نسبت به اجسام کوچکتر حساسیت کمتری نشان می دهد.

معمولا شرکت های تولید کننده فلزیاب با تولید دو نوع محصول یکی با سنسور قطر کم و یکی با سنسور قطر بالا سعی در پاسخگویی، نسبت به نیاز افراد مصرف کننده دارند.

نکته آخر:

توجه داشته باشید که محصولات پیشنهادی شرکت  فلزیاب تهرانسر ، که مدل و امکاناتشان در کاتالوگ شرکت موجود است کاملا اصل می باشد و توسط تیم فنی و مهندسی تست شده اند.

قبل از خرید هرگونه سیستم فلزیاب کیفیت و کارایی و قیمت شرکت مهندسی فلزیاب تهرانسر را با سایر شرکت ها مقایسه نمایید. همچنین کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید فلزیاب به شما خریداران محترم در سراسر کشور می باشند. لازم به ذکر است که محصولات ما به دلیل برخورداری از گارانتی بین المللی دارای اصالت است. و ضمانت کارکرد دستگاه برای عزیزان اپراتور و علاقمند به کاوش تضمین شده است.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *