سرمال گنج و کاربرد آن در دفینه یابی

سرمال گنج و کاربرد آن در دفینه یابی

به مقدار کم یا کوچک از خود جنس سرمال میگویند. در بسیاری از موارد کاوشگران چیزهای مثل سفال و مفرغ و… را پیدا کرده و فکر میکنند که این چیزها سرمال هستند. به صورت دقیق سرمال بخشی از خود جنس میباشد که برای گمراه کردن حفار و یا بستن طمع حفار که دست از حفاری کشیده و جلوتر نرود کاربرد دارد علامت خاصی هم ندارند و در همان مسیر بار اصلی وجود دارند.

باید توجه داشت که همه بارها سرمال ندارند و فقط تعداد کمی که سنگین هستند یک یا چند سرمال دارند. باید توجه داشته باشد که در گنج یابی و دفینه یابی با موارد زیادی روبرو میشوید که در صورت عدم آشنایی و اگاهی از هدف اصلی خود گمراه شده و در دست یافتن به هدف ناکام خواهید ماند.

یکی از این موارد سرمال است که در کتب مختلف دفینه یابی نیز بر  آن بسیار تاکید شده است. اگر شما مال و یا اشیاء ارزشمند خود را دفن کنید و احتمال دستبرد زدن بر آن نیز وجود داشته باشد ترجیح میدهید که کل آن به غارت برود یا بخش کمی از آن؟

سرمال گنج و کاربرد آن در دفینه یابی

معماران و صاحب مال های قدیمی نیز برای جلوگیری از به غارت رفتن کل جنس مقداری از آن را در مسیر هدف اصلی قرار میدادند و با این کار فردی که در حال حفاری به سرمال دفینه برخورد میکند فکر میکند که دفینه اصلی را یافته است و از ادامه کار منصرف میشود.

این تکنیک در بسیاری از موارد کار ساز بوده و هنوز بسیاری از دفینه ها با اینکه سرمال آنها به غارت رفته اما دفینه اصلی هنوز وجود دارد و تشخیص اینکه چیزی که یافته اید سرمال بوده و یا دفینه اصلی نیاز به تجربه و دانش در این زمینه دارد. اگر از این تجربه برخوردار نیستید میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *