راهنمای خرید دستگاه گنج یاب

راهنمای خرید دستگاه گنج یاب

در بازار داخلی تقاضا برای خرید گنج یاب بسایر زیاد می باشد و همین امر باعث شده تا خیلی ها به فکر کلاهبرداری باشند و فلزیاب تقلبی خود را با نام برند های خارجی به متقاضیان بفروشند.

از طرف دیگر خرید فلزیاب یک امر مهم و حساس است که تاثیر مستقیم بر آینده کاوش هر کاوشگری می باشد. خیلی از افراد به خاطر انتخاب گنج یاب نامناسب ، به موفقیت مد نظر خود نمی رسند و از ادامه کار ناامید و دل سرد می شوند.

خرید گنج یاب هم مانند هر کالای دیگر می باشد که قبل از خرید باید نکاتی را رعایت کنید و باید با توجه به اهداف خود خرید را انجام دهید. برای آشنایی با این نکات در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای خرید دستگاه گنج یاب

نکاتی که قبل از خرید گنج یاب باید رعایت کنید :

اگر قصد دارید تا وارد عرصه کاوش شوید و به دنبال خرید فلزیاب هستید بهتر است با نکاتی که در ادامه می گوییم آشنا شوید و قبل خرید آن ها را رعایت کنید. برای خرید فلزیاب هرگز عجله نکنید و اشتباه افراد تازه کار را مرتکب نشوید زیرا ممکن است دستگاهی را خریداری کنید که بعدا مناسب کار شما نباشد.

– قبل از خرید حتما در مورد فلزیاب مطالعه داشته باشید:

قبل از اینکه بخواهید هر دستگاهی را خریداری کنید اول سعی کنید در مورد فلزیاب تحقیق و مطالعه داشته باشید تا بتوانید درک درستی از نحوه کار با فلزیاب داشته باشید. در مورد فلزیاب قبلا مقالات زیادی در سایت قرار دادیم که برای درک بهتر می توانید

-هدف خود را از خرید مشخص کنید : نکته ای که خیلی از افراد به آن بی توجه هستند این است که هدف خود را از کاوش مشخص نمی کنند که با توجه به نیاز خود دستگاه خریداری کنند. زیرا هر دستگاهی برای کاوش در شرایط محیطی خاص طراحی و تولید می شوند.

-از شرکت معتبر خرید کنید نه از شخص : خرید فلزیاب از اشخاص می تواند تبعاتی را برای شما داشته باشد زیرا اگر دستگاه معیوب باشد دچار مشکل خواهید شد و از طرف دیگر محصولات شرکتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که هر موقع دستگاه شما دچار مشکل شود به راحتی به مراجعه به نمایندگی آن شرکت می توانید مشکل خود را برطرف کنید.

راهنمای خرید دستگاه گنج یاب

-خرید گنج یاب پالسی به جای سیستم VLF : برای کاوش گنج و دفینه شما حتما نیاز به دستگاه پالسی خواهید داشت زیرا این دستگاه ها عمق کاوش بیشتری دارند و با خاک معدنی سازگاری بهتری نسبت به دیگر سیستم ها دارند.

گنج یاب حرفه ای یاگنج یاب ارزان قیمت :

اینکه بخواهید چه دستگاهی خریداری کنید به تجربه کاری شما در زمینه کشف گنج و دفینه برمی گردد. بنابراین اگر مبتدی هستید بهترین انتخاب برای شما یک دستگاه مبتدی با قیمت پایین می باشد.

زیرا انتخاب دستگاه پیشرفته باعث می شود تا در کار با آن دچار مشکل شوید و از ادامه کاوش مایوس شوید. اگر هم که با تجربه هستید می توانید از بین برترین های بازار یک گنج یاب حرفه ای را برای خود انتخاب کنید.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسر تلگرام فلزیاب تهرانسر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *