راهنمایی هایی برای کاوش طلا

راهنمایی هایی برای کاوش طلا

هر کاوشگری رویای پیدا کردن گنج را در سر خود میپروراند.یکی از راههای محقق کردن این رویا کاوش تکه های طلا است و پیدا کردن تکه های طلا با فلزیاب امری ساده به نظر میرسد-در محیط هایی که طلا پیدا شده است فلزیاب خود را بچرخانید و با شنیدن صدای بوق طلای شما آماده است!-این امر واقعا میتواند چالش برانگیز باشد و در عین حال بسیار سود آورباشد.

برای کمک در پیدا کردن تکه های طلا ما لیستی از حقایق و راهنمایی ها را آماده کرده ایم که کاوش شما را کارآمد تر و سود آور تر میکند.اولین چیزی که قبل از شروع کاوش تکه های طلا باید مد نظر داشته باشید این است که از چه نوع فلزیابی استفاده کنید؟

راهنمایی هایی برای کاوش طلا

نکات و راهنمایی های ضروری هنگام کاوش طلا :

  • فلزیاب های معمول قادر به پیدا کردن تکه های طلا به اندازه یک دانه غلات هستند و عمق کاوش این فلزیاب ها بستگی به اندازه تکه طلا دارد و میتوانند یک تکه بزرگ را نهایتا در عمق ۳۰ تا ۴۰ سانتی متری سطح زمین پیدا کنند. دانستن این نکته میتواند کمک زیادی به ما کند : هرچه اندازه تکه طلا کوچک تر باید به سطح زمین نزدیک تر است و احتمال پیدا شدن آنها در عمق ۵ تا ۱۰ سانتی متری بسیار بیشتر است.
  •  هرچه فرکانس کاری فلزیاب شما بیشتر باشد حساسیت آن برای پیدا کردن طلا بیشتر است و در عین حال ممکن است حساسیت فلزیاب شما را به آهن معدنی بیشتر کند و اگر مکانی حاوی مقدار زیادی آهن را کاوش میکنید ممکن است سیگنال های اشتباه زیادی دریافت کنید
  • بسیاری از فلزیاب ها دارای تنظیمات بالانس دستی سطح زمین هستند و به شما این امکان را میدهن تا دستگاه را متناسب با محیط کاوش تنظیم کنید و اگر محیط کاوش شما زیاد دارای ترکیبات آهن معدنی نیست به تنظیمات زیادی نیاز ندارید.استفاده از یک دستگاه با بالانس اتوماتیک نیز میتواند در این راه کمک کننده باشد.

در ادامه مباحث چگونه طلا پیدا کنیم باید به نکات زیر توجه داشت :

  • فلزیاب هایی نیز که برای کاوش طلا ساخته شده اند سایر فلزهای رسانا را پیدا میکنند اما دارای قابلیت نادیده گیری سیگنال های آهن و فولاد و … هستند. فلزیاب های PI در تفکیک این نوع زباله ها عملکرد خوبی ندارند.
  • تکه های طلا معمولا به صورت تکی پیدا نمیشوند و وقتی شما یک تکه را پیدا میکنید باید به این فکر کنید که در آنجا تکه های بیشتری هست! این بدین معنا نیست که تکه های بیشتر دقیقا در زیر تکه پیدا شده هستند. پس با دقت بیشتری محیط اطراف را کاوش و حفاری کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

 

اینستاگرام فلزیاب تهرانسر تلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *