دستورالعمل کار با فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1

دستورالعمل کار با فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1

دستورالعمل کار با فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1 در پانل جلوی سه عدد کلید فشاری دارد، به نام های ZERO MENU و POWER وجود دارند که کار کنترل عملکرد دستگاه را به عهده دارند.

در صورت استفاده از Data Logger نیز کنترل عملکرد آن به عهده همین کلید ها می باشد. در حین کاربری دستگاه نیز باید گهگاه کلید “ZERO” را جهت فراخوانی تنظیمات آستانه صوتی دستگاه فشار دهید.

هنگام تعویض کویل کاوش، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود و یا … و “شرایط مغناطیسی استاندارد خاک” باید همواره در عملکرد “GND” دستگاه فعال باشد.

در خلال پردازش و کاربری با دستگاه نیز می توان فرآیند بالانس زمین، به طور متناوب (در محل های متفاوت و یا بر یک صخره مغناطیسی ثابت) انجام داد.

دستورالعمل کار با فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1

سایر موارد دستورالعمل کار با فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1

۱. کویل کاوش را ابتدا به میله تلسکوپی متصل نمایید.

۲. کویل را با کابل اتصال مربوطه به دستگاه متصل نمایید. باتری و بندآویز دستگاه را نیز متصل کنید.

۳. کلید POWER را برای لحظه کوتاهی فشار دهید. چنانچه پیام “LOW BAT” ظاهر شد ابتدا باتری را تعویض نمایید.

۴. جهت شروع خودکار فرآیند دو مرحله ای بالانس زمین، کویل را در هوا گرفته و کلید “ZERO” را فشار دهید تا صدای بوق بلندی از دستگاه شنیده شود.

۵. دستورالعمل کار با فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1، حال کویل را به آرامی به سطح زمین نزدیک کنید. دقت نمایید که خودتان تغییر موضع ندهید و نیز محدوده خالی از هر گونه فلزی باشد.

اکنون مجددا کلید “ZERO” را فشار دهید تا صدای بوق ضعیفی از دستگاه شنیده شود. فلش های جهت دار بالا و پایین (فلش های و واقع بر روی کلید ZERO)، موقعیت کویل را نشان می دهند.

 

۶. عملکرد مورد نظر خود را با فشار دادن کلید “MENU” انتخاب نمایید. دقت کنید فشار دادن لحظه ای و متوالی این کلید باعث رفتن، به عملکرد بعدی و فشار دادن این کلید به مدت بیشتر باعث برگشت، به عملکرد قبلی دستگاه می شود.

۷.دستورالعمل کار با فلزیاب LORENZ DEEPMAX Z1 ، اکنون تراز عددی عملکرد انتخابی خود را با فشار سریع، و متوالی کلید های “ZERO” جهت افزایش و “POWER” جهت کاهش آن، انتخاب نمایید.

۸. بعد از گذشت ۳ ثانیه از انتخاب تراز عددی عملکرد دستگاه، آیکون مربوطه از حالت چشمک زدن ایستاده و مقدار انتخابی شما تثبیت می شود. اگر مایل به تنظیم مجدد می-باشید مجدد کلید “MENU” را فشار دهید.

۹. دقت کنید که بیشتر عملکردهای دستگاه، در تراز ۱ دارای شدت سیگنال و حساسیت کمی هستند و توصیه می شود و ترازهای بالاتری نظیر ۵،۴ و یا ۹ انتخاب شود تا حساسیت، شدت سیگنال، روشنایی و شفافیت صفحه نمایش، بلندی و وضوح صدا و فرکانس و دیگر پارامترهای دستگاه افزایش یابند.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *