تشخیص اورجینال بودن فلزیاب و ردیاب

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب و ردیاب

با سلام در این بخش میخوام به بررسی و نحوه اصل بودن فلزیابها و ردیاب ها بپردازم. دوستان حتما همه ی شما دوست دارید محصولی را که تهیه کرده اید اصل باشد و تولیدی شرکت های معتبر در زمینه ی فلزیاب باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر از فلزیاب خود نهایت استفاده رو بکنید و به هدفتون برسید. در ابتدا ما به طریقه ی اصل بودن محصولات یک شرکت معتبر در زمینه فلزیاب می پردازیم.

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب و ردیاب

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب و ردیاب

اسم این شرکت معتبر که شاید بیشترتون حداقل یک بار نامش رو شنیده باشید شرکت لورنز آلمان است تا کنون فعالیت های با ارزشی در زمینه ی ارائه فلزیاب داشته و محصولات بی عیب و نقص و با کیفیتی تولید کرده است.

محصولات شرکت لورنز را میتوان به گونه ای معرفی نمود که اگر در عرصه ی فلزیاب اولین نباشد بدون شک یکی از بهترین های دنیاست. در رابطه با محصولات شرکت لورنز قبلا توضیح دادم. باز هم توضیح مختصری درباره برخی از محصولات میدم.

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب و ردیاب

دیپ مکس ایکس ۵ که سه سال است تولیدنمیشود.

دیپ مکس ایکس ۶ که تولید آن هم پنج سال است که متوقف شده و تولید نمیشود و اگر در مورد این سه محصول ذکر شده محصول سال و تازه پیدا کردید شک نکنید که تقلبی است.

مدل های غیر اورجینال این محصولات عمق کاوش و تفکیک لازم را ندارند و عمق زنی آنها به بیشتر از نیم متر هم نمیرسد. اگر بازهم از استادان و افراد باتجربه اهل فن در این مورد سوال کنید میبینید که همه فلزیابها و دیگر محصولات شرکت لورنز را قبول دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات و سایر محصولات میتوانید با مشاورین ما بصورت رایگان مکاتبه کنید. یکی دیگر از موارد تشخیص اصل بودن دستگاه فلزیاب شماره سریال آن است که آن هم چندان قابل اطمینان نیست چون شما فرضا یک پول تقلبی را در نظر بگیرید آن هم همانند پول اصل دارای شماره سریال است. و دست جاعلان تا جایی دراز شده که حتی شماره سریال تقلبی نیز بر روی محصولات حک میکنند.

کلاهبرداری شرکت های تقلبی

افرادی هستند که با نادیده گرفتن وجدان خود و چشم پوشی از انسانیت دست به کار هایی میزنند و محصولات تقلبی ارائه میدهند و موجب شکست عزیزان میشوند و آنها را متحمل پرداخت هزینه ی فراوانی بدون بدست آوردن نتیجه میکنند که البته پرداخت هزینه تنها مشکل افراد مورد سو استفاده قرار گرفته نیست بلکه افراد شیاد و متقلب باعث میشوند که این دوستان دیگر به هیچکسی اعتماد نکنندو حتی به افراد درستکار نیز شک کنند.

البته کمبود اطلاعات دوستان در این مورد و همچنین جا نیفتادن این دانش در تصور افراد این زمینه زا برای افراد سودجو بوجود آوره است که هر کسی میتواند با تقویت اطلاعات خود در زمینه فلزیاب دست افراد متقلب را رو کند.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *