بهترین فلزیاب برای کاوش دفینه

بهترین فلزیاب برای کاوش دفینه

با سلام خدمت همراهان همیشگی ، موضوع انتخاب فلزیاب یکی از مسائلی است که خیلی از کاوشگران همیشه با آن مشکل داشته اند ، زیرا به درستی نمی دانند که واقعا چه نوع دستگاهی برای کاوش گنج و دفینه مناسب می باشد.

البته مشکل از خریدار نیست ، همان طور که می دانید در بازار داخلی دستگاه های زیادی وجود دارد ، اعم از فلزیاب خارجی تا فلزیاب ایرانی ، و هر فروشنده ای سعی بر این دارد که فلزیاب خود را بفروشد.

تنوع و تعداد بالای فلزیاب های موجود در بازار به یک طرف و هرج و مرج بی ثباتی باز هم از طرف دیگر باعث شده است که فردی که میخواهد فلزیابی را خریداری کند واقعا سردرگم شود که بعضا به انتخاب اشتباه منجر می شود.

بهترین فلزیاب برای کاوش دفینه

بهترین فلزیاب برای کاوش دفینه:

هر مدل دستگاهی که در بازار می بینید برای هدف خاصی طراحی و تولید شده است برای مثال فلزیاب هایی که از تکنولوژی VLF بهره می برند برای کشف سکه و تکه های طلا که در سطح زمین هستند طراحی شده اند و به طبع انتخاب درستی برای کشف دفینه نمی باشد.

اینکه بخواهیم بگیم فلان دستگاه بهترین انتخاب برای کاوشگران می باشد تفکر درستی نیست زیرا هر دستگاهی قابلیت های خود را دارد و به اندازه خود کارایی لازم برای کاوش را دارد. اما اینکه چه دستگاهی مناسب کار من می باشد بستگی به شرایط و نوع کاوش من دارد ، مثلا در کوه یا صخره قرار است کاوش کنم یا در زمین صاف با خاک نرم یا اینکه در یه زمین شور.

بعضی مواقع پیش می اید که محل دقیق قرار گیری هدف را نمیدونیم و با یک منطقه گسترده روبرو هستیم که در اون شرایط اول نیاز به یک فلزیاب شعاع زن داریم تا یک فلزیاب تصویری. اما با توجه به تجربه کاوشگران و متخصصان یک انتخاب کاربردی را برایتان پیشنهاد می کنم!

فلزیاب مکمل :

گزینه ای که ما به شما برای کاوش پیشنهاد می کنیم ، استفاده از یک فلزیاب مکمل می باشد. این نوع دستگاه ها ترکیبی از چند نوع سیستم کاوش می باشد که با ثبات و کارایی در کنار هم کار می کنند.

فلزیاب مکمل برای جستجو در مناطق بزرگ و بسیار وسیع که آثار و نشانه مشخصی هم نداریم و یا نتوانسته ایم نشانه های تکمیلی را پیدا کنیم، استفاده می شود. جستجو و کاوش بسیار سخت و مشکل است.

چون که در قدم اول مکان دقیق فلز مشخص نیست. دوم اینکه حتی اگر فلزی وجود داشته باشد نمی توانیم جنس فلز را شناسایی کنیم. با خرید یک فلزیاب مکمل شما در اصل چند سیستم کاوش را در یک فلزیاب کنار هم دارید و می توانید در هر شرایطی از یکی از آن ها استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر در زیر به چند نمونه از بهترین های بازار اشاره می کنیم.

شماره تماس : 09362131009–09372131009

مشاهده برخی از محصولات شرکت فلزیاب تهرانسر :

NOVA PLUS

COMPAX X5

TURBO 20000

xw

 G3 6500

TURBO 18000

AKS تک آنتن

AKS هفت آنتن

 

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسر تلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *