گنج درخت کهنسال و دفینه یابی در جنگل

گنج درخت کهنسال و دفینه یابی در جنگل

شاید تصور عموم مردم این باشه که تمامی درختان کهنسال نشانه دفینه هستن ولی واقعیت اینطور نیست. در ایران انواع مختلف درخت وجود دارد در گذشته درختانی که عمر طولانی داشتند برای نشانه استفاده میشدند و در بیشتر جاهایی که اموال گذاشته می شد درختی هم کاشته می شد که بعدها پیدا کردن آن مکان راحت باشد.

گنج درخت کهنسال یکی از مهمترین و شایان توجه ترین موضوعات در دفینه یابی است. در گذشته برای علامت گذاری دفینه ها از درختان مختلفی استفاده میشده که هر درخت دارای مفهوم خاصی برای گذشتگان بوده برای مثال عمق ، فاصله ، نوع بار و تعداد آن توسط نوع درخت بیان میشده. از درختانی مانند چنار، گردو، گز، آزاد، داغداغان ، زالزالک ، توت و سرو زیاد استفاده می کردند.

دوستان نقل است که که اغلب بارهای که زیر درختان دفن شدن مربوط به دوران اسلامی میباشند و تفسیرهای مختلفی دارند ولی اگر خوش شانس باشید و بخت با شما یار باشه عمق چنین هدفهایی خیلی کم هستند.

گنج درخت کهنسال و دفینه یابی در جنگل

گنج درخت کهنسال و نحوه کاوش در جنگل :

اصولا پنهان کردن دفینه نیاز به قوانین خاصی داره مثل درختی خاص در اون نقطه یا چشمه نامدار و همینطور کوهی خاص و معروف که حتی خرافاتی پشتش باشه اینا خیلی اهمیت داره ، و اینکه چون شمال رطوبت بالاست و خزه رشد زیادی داره و میتونه اثار رو بپوشونه و رشد درختان فرسایش سطح زمین به دلیل ریزش برگ و افزایش خاک با پوسیده شدن برگها همه یک مشکل اساسی هستند.

در گذشته رفت و آمد در جنگل نیاز به نشانهایی برای گم نکردن مسیر بوده است پس گاهی آثاری که شما پیدا میکنید درگذشته جهت مسیر یابی و اشاره به قلعه در چند کیلومتر جلوتر استفاده میشده است پس همرو به آثار ربط ندید.

در نقطهایی از جنگل که آب نیست مالی وجود نداره و حتما باید چشمه باشه، باید وقتی تو فضا قرار میگیرید حس اینکه اینجا تمدنی درگذشته بوده رو احساس کنید.

کوها و قسمت هایی که خاک ترد و رانشی دارن مالی ندارن. جاهایی که درختان فشرده و درهم دارن مالی ندارن چون درهمی زیاد باعث نرسیدن آفتاب و کوری دید و رطوبت بالا میشه.سنگهای مربع و دارای اشکال هندسی ولی بسیار بزرگ و طبیعی اهمیت بالایی در نقاط جنگلی دارند.

گنج درخت کهنسال و دفینه یابی در جنگل

پلمپ و غار مسدود به دلیل رطوبت در ناحیه شمالی بسیار کم هستن و بیشتر در کنار رودخانها در انتهای دره کنار رودخانه و یا در بالاترین نقطیه کوه وجود دارن که ارزش زیادی دارند.

دوستان کوها و تپه هایی که نزدیک به دریا هستن بادی که از ساحل میاد دارایه نمک هست و در طول سالها وزش باد و نمک باعث شکل دادن به سنگهای جنگلهای نزدیک به دریا میشه که بنده شخصا خیلی برخورد داشتم این نکات رو درنظر داشته باشید.

 

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *