منطبق نمودن منطقه مورد کاوش با نسخه

منطبق نمودن منطقه مورد کاوش با نسخه

کسانی که با نسخه به دنبال گنج رفته اند می دانند در کار با نسخها مهمترین کار انطباق نسخه با مکانی که به آن اشاره می کند است. نشانه های اصلی موجود در نسخها(کوه,تپه,رودخانه,صخره,غارو…) در انطباق نسخها به شماکمک بزرگی می کنند. اگر نسخه رادرست انطباق نکنید هدفتان جایی اشتباه خواهد بود. یکی دیگر از نکات مهم در نسخه ها جهت های طلوع و غروب خورشید است.

این موضوع معمولا در بیشتر نسخه ها دیده می شود. یادتان باشد نباید فقط با توجه نمودن به یک یا چند رد و نشانه زود تصمیم گرفت باید به علایم مانند نگاه کردن به یک عکس سه بعدی نگریست.

در نسخه ها خورشید ,باد و جهت جریان آب بسیار مهم است اگر نسخه با این زوایا منطبق نشود تمام تلاش های شما به هدر خواهد رفت.

بعد از این که نسخه با مکانتان منطبق شد باید به سراغ جزییات نشانه وعلایم رفت و توجه کرد که آیا کاملا در جای خود یر به یر می شود یا خیر اگر نتوانستید نسخه را با مکانتان منطبق کنیدبیخودی تلاش نکنید به طور قطع جای اشتباهی را حفاری خواهید کرد. در نسخها رودخانه ها ,در منطبق نمودن عنصر بسیار مهمی هستند و باید بسیار خوب ارزیابی شوند,همچنین نشانه کوهی که در نسخه معلوم شده و سمت غرب و شرق علایم باید ارزیابی شود ودر آخر با ادقام این ارزیابی ها نتیجه گیری حاصل شود.

در مناطقی که تپه ها و رودخانه وجود دارند روی مناطق تنگ و باریک شده حساسیت بیشتری داشته باشید. باید به مناطقه ای که باریک و تنگ است و این باریکی در جهت جریان رودخانه است حساسیت خاص تری داشت.

در نسخها , رودخانه ها و چشمه های موجودکه به عنوان نشانه بکار می روند نقش حیاتی دارند, مسئه دیگر نقطه روبروی جایی که چشمه ها و یا رودخانه ها شیب دارند و  آب به پایین سرازیر می شود و محل اتصال دو رود به هم  است.

در دوران باستان منابع آبی از جمله نهرها و… بسیار مد نظر بوده پس درجایی که می خواهید حفاری کنید به این گونه مناطق توجه ویژه ای کنید.

منطبق نمودن منطقه مورد کاوش با نسخه

 

نهرها ,منابع آبی, چشمه ها و… ممکن است طی سالیان دراز خشکیده باشند و یا مکانشان عوض شده باشد باید به این نکته توجه ویژه ای نمود.

رودخانه هایی که در نسخه به آنها اشاره شده معمولا از کوه به پایین و یا از جای مرتفع به پایین سرازیر می شوند. معمولا رودخانه شما را به منطقه ای که نشان بعدی هست خواهد رساند. این نکته در نسخها و در منطبق نمودن آنها به شما سرنخ های مهمی می دهد.

فراموش نکنید کسی که مال خودش را دفن می کرد به آب احتیاج داشته است حتما باید در منطقه ای نزدیک یک منبع آبی (چشمه ,رودخانه و…)وجود داشته باشد.

و در آخر:

مواردی شاخصی همچون غار ,سنگ  خاص و …درمنطبق کردن و تست نمودن جا بسیار مهم است. اگر مورد شما قبور و قبرستان ها باشد باید یاد بگیرید به جهت قبرها توجه کنید و بفهمید آنها چه دینی داشته اند سپس به نسخه نگاه کرده ببینید آیا با آن منطبق می شود یا خیر آبشارها, نهرها ,رودخانه ها ,غارها و قبر که در نسخه آمده می تواند به معنای واقعی خود قرار داده نشده باشند این موضوع را به طور جامعی ارزیابی کرد.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *