خرید و فروش فلزیاب – فلزیاب تهرانسر 09362131009

فلزیاب نوکتا آنفیبیو

فلزیاب نوکتا آنفیبیو

فلزیاب نوکتا آنفیبیو anfibio : دستگاه کاوشگره فلزات با چندین فرکانس مختلف است و توانایی کار در فرکانس 5 و 14 و 20 کیلوهرتز را در فرایند جستجو دارد. این دستگاه ساخت کمپانی نوکتا که برندی معتبر در ترکیه است میباشد.

این فلزیاب نقطه زن در مکانهای مختلف از ساحل و پارک و مناطق قدیمی باستانی کاربرد دارد و مورد علاقه کاوشگران سکه و فلزات گرانبها و جواهرات است. این دستگاه از نظره سرعت و میزان عمق نفوذ در زمین بسیار قدرتمند و هوشمند است.

فلزیاب آنفیبیو دارای منوی آسان برای کاربران مبتدی و تازه کاران است و دیگر لازم نیست وقت طولانی را برای آموزش و آشنایی با منو دستگاه صرف کنید. فقط کافی است پس از آشنایی با تنظیمات دستگاه به سراغ مکان مورد جستجوی خود بروید و در اعماق خاک هدف مورد نظر خود را ردیابی کنید. از دیگر ویژگی این فلزیاب میتوان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. شما میتوانید به راحتی داخل آب به کاوش بپردازید.

فلزیاب نوکتا آنفیبیو

ویژگیها فلزیاب نوکتا آنفیبیو anfibio:

از دیگر امکانات دیگر فلزیاب نوکتا نقطه زن انفیبیو مولتی Anfibio Multi میباشد که دارای سیستم پردازش سریع برای سرعت بازیابی دستگاه در فرایند جستجو میباشد. این فلزیاب دارای سه حالت برای تنظیم میزان سطح عمق فلزیاب میباشد. فلزیاب آنفیبیو دارای 9 مد برای جستجو است.

این فلزیاب مجهز به هدفون وایرلس در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و دارای قابلیت بروزرسانی آنلاین از طریق پورت  usb همچنین در این فلزیاب از نور پس زمینه برای کاوش در تاریکی استفاده شده است. طول قابل تنظیم تا 136 سانتی متر ، دارای قابلیت جمع شدن شافت متحرک دستگاه تا 76 سانتی متر که برای حمل و نقل بسیار عالی است.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

خروج از نسخه موبایل