خرید و فروش فلزیاب – فلزیاب تهرانسر 09362131009

فلزیاب نقطه زن گرت اپکس APEX

فلزیاب نقطه زن گرت اپکس APEX

فلزیاب نقطه زن گرت اپکس APEX محصول شرکت گرت آمریکا از سری ACE میباشد. این محصول یکی از بهترین دستگاه های گرت آمریکایی میباشد که اگر به دنبال دستگاهی با عملکرد بالا و ویژگی های منحصر به فرد هستید. جدیدترین محصول این شرکت یعنی فلزیاب ACE APEX که از تکنولوژی چند فرکانسه بهره می‌برد را به شما کاوشگران عزیز معرفی کنیم. فلزیاب نقطه زن APEX انتخابی مناسب برای کشف دفینه و اشیاء با ارزش میباشد. اگر شما مبتدی هستید یا اپراتور حرفه ای هستید پیشنهاد ما به شما فلزیاب بوقی نقطه زن APEX میباشد.

نحوه کار با فلزیاب نقطه زن گرت اپکس APEX

در فلزیاب نقطه زن اپکس از تکنولوژی MultiFlex استفاده شده است و این دستگاه با استفاده از پلتفرم دیجیتالی پیشرفته و پهنای باند تغذیه میشود. این نقطه زن با فرکانس بی نظیری که دارد لایه های مختلف در زمین را تجزیه و تحلیل کرده و به شما برای فلزیاب های با ارزش و کمیاب در محیط های متفاوت از سواحل آب های شور تا لایه های عمیق زمین کمک میکند.

فلزیاب نقطه زن گرت Apex با داشتن فرکانس های متفاوت 5،10،15 و 20 کیلوهرتز کارایی بالایی در تشخیص فلزات گرانبها مثل سکه های طلای بزرگ و سکه های نقره قدیمی دارد همچنین اگر اندازه سکه کوچکتر از حد متوسط ​​باشد، نقطه زن اشتباه نخواهد کرد. فرکانس های پایین تر در این دستگاه فلزیاب برای هدف های بزرگتر و فرکانس های بالاتر برای اهداف کوچکتر مورد استفاده قرار میگیرند، دقت تکنولوژی چند فرکانس این دستگاه را به یکی از بهترین دستگاه سکه یاب های دنیا تبدیل کرده است.

فلزیاب نقطه زن گرت اپکس APEX

خصوصیات فلزیاب نقطه زن گرت اپکس APEX

قیمت فلزیاب نقطه زن گرت اپکس APEX

قیمت فلزیاب نقطه زن اپکس به دلیل کارایی های بالایی که دارد بالاست. قیمت این فلزیاب نسبت به شرایط بازار و نوسانات ارزی متفاوت میباشد. اگر به دنبال فلزیاب با کارایی بالا و قابلیت تفکیک فلزات هستید این مخصول یکی از بهترین گزینه هاست. با این حال در خرید فلزیاب و انتخاب فلزیاب تفکر و تحقیق کافی را داشته باشید. از شرکت هایی فلزیاب خریداری کنید که به شما گارانتی و خدمات پس از فروش میدهند. شرکت فلزیاب تهرانسر با سابقه 20 سال سابقه فروش فلزیاب به صورت حضوری و غیر خضوری در خدمت شما عزیزان میباشد.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

 

 

خروج از نسخه موبایل