فلزیاب عمق زیاد

فلزیاب عمق زیاد

عمق کاوش فلزیاب به عمق قابل دسترسی دستگاه فلزیاب گویند که در محیط های کاوش مختلف متفاوت بوده و اینطور نیست که یک فلزیاب در هر محیطی دارای یک عمق نفوذ ثابت باشد. در پست های قبل در مورد عمق کاوش فلزیاب و نحوه تست عمق نفوذ فلزیاب مطالبی را بیان کردیم. در این پست قصد داریم تا شما را با برخی از فاکتور های دیگر آشنا کنیم.

فلزیاب عمق زیاد

فلزیاب عمق زیاد چیست؟

فلزیاب عمق زیاد را میتوان فلزیاب های پالسی دانست که با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در خود قادرند تا عمق بیشتری از زیر زمین را در مقایسه با فلزیاب های فرکانس پایین ( VLF ) بررسی و جست و جو کنند.

درست است که فلزیاب های پالسی در تفکیک فلزات به خوبی دستگاههای VLF عمل نمیکنند اما برای جست و جوی اعماق زمین بسیار بهتر بوده و راندمان بیشتری دارند همچنین این فلزیاب ها در زمین های معدنی و یا ساحل ( زمین های دارای آب شور و املاح معدنی محلول در آب ) عملکرد بسیار قابل اعتماد تری دارند.

به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و همچنین نحوه دفن اجساد و دفینه هها در ایران این دسته از فلزیاب ها دارای فروش بیشتر و همچنین درصد رضایت بالاتری از سوی مشتریان هستند.

تکنولوژی به کار رفته در فلزیاب عمق زیاد یا فلزیاب حرفه ای نیز با فلزیاب های معمول متفاوت بوده و دارای ساختار پیچیده تری است. این کویل ها باعث میشوند تا پالس های فرستاده شده به عمق زمین از لایه های مختلف خاک به راحتی عبور کنند و پس از بازگشت و پردازش در مدار اصلی به صورت تصویری یا صوتی محل قرارگیری هدف را به اپراتور نشان دهد.

فلزیاب عمق زیاد از کویل های مختلفی پشتیبانی میکند و معمولا برای کاوش در عمق بالای ۳ متر از کویل های یک در یک استفاده میشود که حساسیتی به ذرات ریز سطح خاک ندارند و به اشیاء فلزی مدفون در عمق زیاد واکنش نشان میدهند.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *