فلزیاب ای تراک E-TRAK

فلزیاب ای تراک E-trak

تشخیص دهنده های مینلب پیشرفته که دارای تکنولوژی فوق العاده هستند معیارهای صنعتی جدیدی را تعیین کرده اند. فلزیاب ای تراک E-TRAK یکی از پیشرفته ترین تشخیص دهنده های ترکیب های خاص دارای تکنولوژی طیف های کامل (FBS) و مزیت یافتن راحت وسریع هدف ها میباشد طراحی راحت و کنترل پنل جدید، منوهای حسی، مانیتور LCD روشن و واضح، کویل قوی و کم وزن و گزینه های انتخاب هدف جامع ای ترک آنرا از دیگر تشخیص دهنده ها متمایز می سازد.

فلزیاب ای تراک E-TRAK

Minelab گامی ابتکاری در ترکیب نمودن رابط (USB) و تبادل کننده ای ترک (E-trac) برداشته است.

این شما را قادر به متصل نمودن تشخیص دهنده فلزات به کامپیوتر منزل می سازد تا تنظیمات و موارد مربوط به حالات مختلف ای ترک خود را دانلود یا آپلود نمایید.

تعدادی از الگوها و طرح های نمونه وجود دارد که میتوانید در صفحه موقعیت ها آن را قرار دهید. شما میتوانید یک منبعی را درست کنید و درآن موفقیت های خود فلزیاب ای تراک (E-TRAK) را ثبت نمایید و تنظیمات مطلوب و مناسب را برای منطقه مورد نظر ذخیره و انتخاب نمایید و به این طریق دیگر نگران از دست دادن تنظیمات موفقیت آمیز خود نباشید.

این ویژگی برجسته طراحی شده است :تا شما را قادر به راه اندازی سریع دستگاه با لمس کردن یک دکمه برای محیط های تشخیص خاص و اهداف و اشیا مورد نظر میسازد و سبب میشود که زمان کمتری را صرف تنظیم کردن دستگاه و قرار گیری طولانی تر در محیط خارج وتنظیم آن برای تشخیص آنچه مایل به یافتن آن میباشید، نمایید.

دستگاه فلزیاب ای ترک موقعیت اشیاء فلزی با ارزش را در محیط ها و زمینهای دارای : شرایط معدنی متفاوت مانند خاک های نمکی، آب دریا، شن ها و ماسه های ساحل دریا و زمین های بسیار مغناطیسی مشخص مینماید.

با داشتن دستگاه ای ترک شما میتوانید یکی از موفق ترین یابنده هایی باشید که علاقه خود برای بودن در محیط آزاد را با هیجان یافتن اشیاء باارزش از جمله : سکه، اشای قدیمی و عتیقه، طلا و جواهر ترکیب می نمایند.

فلزیاب ای تراک E-TRAK

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

خرید فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

 

اینستاگرام فلزیاب تهرانسر تلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *