خرید و فروش فلزیاب – فلزیاب تهرانسر 09362131009

شرکت نوکتا ترکیه nokta

شرکت نوکتا ترکیه nokta

 

شرکت نوکتا ترکیه nokta: فعالیت این شرکت از سال ۲۰۰۱ شروع شده و در طی چندین سال فعالیت و کسب تجربه موفق به ساخت دستگاه هایی شده که دارای بهترین کیفیت و پیشرفته ترین تکنولوژی بوده اند.

از همان سال های آغاز فعالیت در زمینه ساخت فلزیاب توسعه چشم گیری در ساخت دستگاههای فلزیاب داشته و به یکی از برند ها و شرکت های مطرح تبدیل شد و محصولات تولیدی این شرکت همواره مورد توجه افراد و اپراتور های حرفه ای بوده است.

شرکت nokta با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و طلایاب همواره سعی دارد تا بهترین و پیشرفته ترین محصولات را تولید کند و انتظارات و نیاز های مشتری را برطرف کند و از این طریق همواره در صدر شرکت های برتر و بزرگ در زمینه فلزیاب باشد.

فلزیاب های ساخته شده توسط این شرکت دارای ویژگی ها و مزیت های منحصر بفردی هستند که این محصولات را ازسایرین و رقبا متمایز میسازد و درباره شرکت نوکتا باید گفت که این شرکت با رعایت استاندارد های جهانی به شرکتی تبدیل شده که برای ارگان ها و سازمان های بزرگ تحقیقاتی , صنعتی , نظامی , امنیتی و ….

شرکت نوکتا ترکیه nokta

شرکت nokta علاوه بر تولید طلایاب های صوتی و پالسی فلزیاب های تصویری بی نظیری نیز تولید کرده است که در تولیدات تصویری این شرکت همواره زبانزد همه افراد استفاده کننده بوده و است.

هر شخصی که از دستگاههای شرکت nokta استفاده کرده از کارکرد این دستگاهها کاملا راضی بوده و آنرا به عنوان یکی از بهترین ها به دیگران معرفی میکند تا دیگران نیز با این محصولات طعم موفقیت های بزرگ را بچشند.

تولیدات این شرکت بزرگ چنان با کیفیت و پیشرفته اند که امروزه به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر میشوند تا همگی به این تولیدات فوق العاده دسترسی داشته باشند و با بکار گرفتن این محصولات و فلزیاب ها به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنند.

از محصولات پیشرفته و فوق العاده این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

 

خروج از نسخه موبایل