روش صحیح کار با فلزیاب

روش صحیح کار با فلزیاب

با خرید دستگاه فلزیاب کار تمام شده نیست و نکات بسیار زیادی وجود دارد که برای موفقیت باید آنها را رعایت کرده و به تجربه کافی دست پیدا کنید.

قبلا در مورد نکاتی که قبل از خرید فلزیاب باید به آنها توجه کنید  انواع فلزیاب ، انواع تکنولوژی فلزیاب ، بالانس دستگاه فلزیاب ، تنظیمات فلزیاب ، قوانین گنج یابی و دفینه یابی و همچنین روش های تشخیص فلزیاب اصل از تقلبی و بسیاری از فاکتور های دیگر صحبت کرده ایم.

اما کار با فلزیاب که شاید مهمترین مرحله هم باشد مرحله ی بعد از خرید دستگاه فلزیاب است. کار با فلزیاب را میتوان به رانندگی با خودرویی که به تازگی خریداری کرده اید تشبیه کرد.

قبل از رانندگی با خودرو باید مواردی از قبیل گرفتن گواهینامه ، انتخاب خودرو مناسب و … را پشت سر بگذارید اما داستان رانندگی تازه بعد از خرید خودرو شروع میشود و شاید بتوان گفت که اپراتوری فلزیاب مهمترین مرحله در کار با دستگاه های تشخیص فلز است.

روش صحیح کار با فلزیاب

روش صحیح کار با فلزیاب :

ما در این مقاله فقط  به روش صحیح کار با فلزیاب اشاره خواهیم کرد و از بحث های جانبی میپرهیزیم. لازم است برای آشنایی بیشتر با سایر مباحث پست های مربوط به آنها را مطالعه بفرمایید.

قبل از هر چیز باید یک مکان مناسب را برای تمرین مهیا کنید. یک باغچه ، باغ ، صحرا و یا دامنه کوهستان مکان های ایده آلی برای تمرین هستند. دستگاه خود را شارژ کرده و مقداری از فلزات مختلف را با خود همراه داشته باشید.

سعی کنید مقداری طلا را نیز با خود ببرید تا بتوانید تفکیک دستگاه فلزیاب خود را نیز محک بزنید. حتما سعی کنید که در شرایط جوی مناسب تمرین کرده و از عوامل ایجاد اختلال در کار فلزیاب دوری کنید.

برای افزایش زمان کار و جلوگیری از خالی شدن زود هنگام باتری فلزیاب سعی کنید وقتی که به دستگاه نیاز ندارید آن را خاموش کنید. فلزیاب را طوری در دستان خود بگیرید که کاملا راحت باشید و وزن فلزیاب بر روی دست شما پخش شود، زیاد خم نشوید زیرا این کار باعث میشود در طولانی مدت به ستون فقرات شما فشار وارد شود.

فاصله کویل با زمین چیزی در حدود ۴ تا ۵ سانتی متر باشد و کویل با سطح زمین در یک راستا و موازی حرکت کند. مانند شکل زیر از حرکت دادن کویل به سمت بالا خودداری کنید.

روش صحیح کار با فلزیاب

صبر و تلاش لازمیه موفقیت :

همیشه انتظار داشته باشید که مقدار بیشتری از زباله و اشیا بی ارزش را نسبت به عتیقه و اشیا با ارزش پیدا کنید. سعی کنید دل سرد نشده و به تمرین و تلاش ادامه دهید و به یاد داشته باشید که هر چه بیشتر بگردید بیشتر پیدا می کنید و بهتر است که فلزیاب سبکی را برای خود انتخاب کنید.

وقتی که دستگاه آلارم می دهد فورا اقدام به کندن زمین نکنید و ابتدا محیط را بررسی کرده و یک بار دیگر با دستگاه فلزیاب محل را اسکن کنید.

در صورت دریافت مجدد آلارم زمین را در حد ۳۰ سانتی متر کنده و سپس بار دیگر با دستگاه محل مورد نظر را اسکن کنید. همیشه حواستان به سیستم تفکیک فلزیابتان باشد و در صورتی که به دنبال فلزات با ارزشی هم چون طلا هستید حتماً یک دستگاه گنج یاب خریداری کنید و برای مطالعه تفاوت بین گنج یاب و فلزیاب اینجا کلیک کنید.

اهمیت بالانس در کاوش :

همیشه قبل از شروع به کاوش دستگاه فلزیاب خود را بالانس کرده و از درست بودن تنظیمات آن اطمینان حاصل کنید. در دستگاه هایی که قابلیت کار با چندین فرکانس مختلف را دارند میتوانید شدت فرکانس ارسالی به زمین را تنظیم کنید. این مورد در هنگامی که به دنبال طلا هستید کاربرد دارد.

تنظیم سنس برای تنظیم حساسیت دستگاه به قطعات ریز به کار میرود و هرچه بیشتر باشد عمق نفوذ کمتر ولی حساسیت به قطعات ریز بیشتر میشود.

در استفاده از این دکمه باید دقت داشته باشید و هنگامی که به عمق کاوش بیشتری نیاز دارید نباید حساسیت دستگاه را زیاد بالا ببرید. سعی کنید دکمه را تا آنجا بالا ببرید که صدای بوق ممتد شود و سپس برگردانید تا صدای ممتد به تق تق تبدیل شود. این حالت برای شروع مناسب است.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *