خرید و فروش فلزیاب – فلزیاب تهرانسر 09362131009

خرید لایو اسکن

خرید لایو اسکن

خرید لایو اسکن: یکی از جدیدترین سیستم های okm که تولید و عرضه شده است دستگاه لایو اسکن ویدئو  میباشد. این سنسورها قابلیت تصویر برداری به صورت زنده از زیر زمین مورد کاوش را نیز دارند. این نوع سیستم ها بهترین ابزار برای بررسی سریع اشیاء پنهان زیرزمینی است. در جایی که امکان مشاهده تصاویر زنده از لایه های منطقه جستجو و اطلاع از مکان دقیق اهداف وجود دارد، کاربر این سیستم می تواند تصاویر زنده را در قالب یک فیلم متحرک و به سرعت بر روی صفحه نمایش مشاهده کند.

لایو سنسور okm مواردی که در زیر زمین پنهان شده است، از جمله مواد معدنی، دفن های باستانی، غارها و تونل ها را به نمایش می دهد. این سنسور ها بر خلاف سایر اسکنرها که به صورت عمودی مورد استفاده قرار میگیرند به صورت افقی استفاده میشوند. لایو سنسور okm دارای 4 سنسور همزمان میباشد تا کیفیت تصویر برداری را افزایش دهد.

از قابلیت های فلزیاب لایو سنسور میتوان به تصویر برداری سه بعدی اشاره کرد. عمق نفوذ لایو اسکن 20 متر میباشد در خرید لایو اسکن درباره عمق این فلزیاب مشاوره بگیرید. سیستم کار این سنسور ها به این صورت است که شما ابتدا سنسور را به وسیله بلوتوث به لپ تاپ متصل میکنید سپس با باز کردن برنامه ویژوالایزر و تنظیمات آن میتوانید شروع به اسکن نمایید. تصاویر به وسیله سنسور دریافت و به لپتاپ ارسال میشود . شما به صورت زنده میتوانید زیر زمین را مشاهده نمایید.

خرید لایو اسکن

مشخصات فلزیاب لایو سنسور okm:

شرکت okm آلمان:

شرکت OKM آلمان در سال 2002 در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال های آغاز فعالیت مهندسین و متخصصین این شرکت موفق به ساخت دستگاههایی شدند که همه گان را به تعجب واداشت و موجب بوجود آمدن تغییر و تحول در زمینه فلزیاب و کار فلزیابی شد . این شرکت محصولات خود را در زمینه های صنعتی , تفریحی , امنیتی , کاوشی و … تولید میکند و این تولیدات در هر بازه ی زمانی ای همواره جزو بهترین محصولات موجود در بازار بوده اند و مورد استقبال شرکت ها و ارگان های تحقیقاتی بزرگ جهان بوده اند.

فناوری و ابزاری که در ساخت فلزیاب ها بکار رفته این امکان را به اپراتور میدهد تا برای اندازه گیری های ژئو فیزیکی , یافتن گنجینه ها , شرکت او کا ام آلمان OKM Metal Detectorدفینه ها , جواهرات , یافتن آب و فلزات گرانبها از این محصولات استفاده کند و به کشف اهداف بزرگ بپردازد. محصولات این شرکت علاوه بر پیشرفتگی و منحصر بفرد بودن دارای نرم افزار مخصوص و ویژه ی سه بعدی به نام ویژوالایزر هستند.

که بیش از پیش امکان تحلیل و بررسی دقیق داده ها و تصاویر را برای دستگاه ممکن میسازد و با استفاده از این نرم افزار میتوان کاوش های بی نظیر و دقیقی را انجام داد که سایر دستگاهها قادر به انجام این نوع اسکن ها نیستند و علاوه بر یافتن موارد بالا تونل ها و غار های زیر زمینی را نیز کشف کرد.

شرکت فلزیاب تهرانسر این امکان را به شما میدهد که با مشاوره حضوری بهترین دستگاه بازار را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر از محصولات و قیمت دستگاه ها با ما در تماس باشید. 09362131009–09372131009

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

خروج از نسخه موبایل