خرید فلزیاب نقطه زن

خرید فلزیاب نقطه زن

خرید فلزیاب نقطه زن: فلزیاب های نقطه زن همانطور که از نامشان پیداست برای پیدا کردن نقطه های دقیق دفینه بکار میروند. سیستم های نقطه زن یکی از بهترین سیستم های فلزیاب میباشند که مورد توجه بسیاری از کاوشگران قرار گرفتند. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بهترین دستگاه های فلزیاب را نیز معرفی کنیم.

خرید فلزیاب نقطه زن

انواع فلزیاب نقطه زن:

  1. نقطه زن دستی (pinpointer)
  2. فلزیاب پالسی
  3. نقطه زن وی ال اف (Vlf)

1. معرفی فلزیاب pinpointer:

پین پوینترها یکی از بهترین فلزیاب های دستی با حساسیت بالا نسبت به فلزات هستند که معمولا بین 20 تا 50 سانت مورد استفاده قرار میگیرند. فلزیاب های دستی برای بازرسی بدنی هم نیز مورد استفاده قرار میگیرند. این فلزیاب مکمل برای پیدا کردن هرگونه فلزی مورد استفاده قرار میگیرند و تفکیک ندارند. در خرید فلزیاب نقطه زن باید به عمقی که میخواهید کار کنید توجه کنید. اگر دستگاهی میخواهید که به صورت سطحی کار کنید پیشنهاد ما به شما فلزیاب های دستی میباشد، که قیمت آنها بسیار مناسب میباشد.

خرید فلزیاب نقطه زن

2. فلزیاب نقطه زن پالسی

دستگاه های نقطه زن پالسی پرکاربردترین دستگاه های فلزیاب در بازار داخلی هستند که با عمق کاوشی که دارند در کشف دفینه میتواند به شما کمک کند. فلزیاب های پالسی دارای سه لوپ 25، 60 و کابل یونیورسال یک در یک میباشند، که با هرکدام از لوپ ها میتوانید عمق های مختلف کار کنید.

معمولا فلزیاب های پالسی برای اهداف بزرگ و عمق بالا طراحی شده اند و عملکرد عالی دارند. دستگاه های فلزیاب پالسی دارای ثبات و قدرت زیادی هستند که دو تا از بهترین مدل های فلزیاب پالسی فلزیاب نقطه زن کامپکس ایکس 5 و فلزیاب پالسی نقطه زن نوا پلاس میباشند. در خرید فلزیاب نقطه زن باید به عمق و کیفیت دستگاه ها توجه کنید و تست انجام دهید تا از کارایی دستگاه خیالتان راحت باشد.

خرید فلزیاب نقطه زن

3. فلزیاب نقطه زن وی ال اف (vlf)

فلزیاب نقطه زن بوقی vlf دستگاه هایی هستند که عمق بین 1 تا 2 متر را کاوش میکند. در خرید فلزیاب نقطه زن باید عمقی که میخواهید کار کنید را در نظر داشته باشید. اکثر دستگاه های خارجی از سیستم vlf استفاده میکنند. اگر میخواهید فلزیاب های وی ال اف را از جمله فلزیاب سیمپلکس ترکیه و یا ایمپکت پرو ترکیه ای را خریداری کنید باید در نظر داشته باشید که با این دستگاه ها میتوانید عمق کمی را کاوش کنید.

خرید فلزیاب نقطه زن

تفاوت فلزیاب نقطه زن و شعاع زن چیست؟

فلزیاب های شعاع زن محدوده تقریبی هدف را در وسعت بالا نشان میدهد اما فلزیاب های نقطه زن در وسعت کم موقعیت هدف را تعیین میکند. خطای ردیاب های شعاع زن بیتشتر از فلزیاب های نقطه زن میباشد. و فلزیاب های نقطه زن پالسی نسبت به ردیاب های شعاع زن جوابدهی بهترین دارند.

معرفی بهترین فلزیاب های نقطه زن:

  1. فلزیاب پالسی نوا پلاس
  2. فلزیاب تصویری توربو 20000

قیمت فلزیاب های نقطه زن:

برای اطلاع از قیمت های دستگاه فلزیاب نقطه زن با شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید تا بتوانید در خرید فلزیاب نقطه زن با مشاوره رایگان مهندسین شرکت بهترین انتخاب را داشته باشید. 09362131009–09372131009

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی : 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسر تلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *