خرید و فروش فلزیاب – فلزیاب تهرانسر 09362131009

خرید فلزیاب آلمانی

خرید فلزیاب آلمانی

آلمان (به فرانسوی: Allemagne) (به آلمانی: Deutschland، دُیچلند) با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان (به آلمانی: Bundesrepublik Deutschland: BRD)، نام بین‌المللی روی نقشه “germany” کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است.

آلمان از شمال با دریای شمال،دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلندمرز دارد.

مساحت آن ۳۵۷۱۲۱٫۴۱ کیلومتر مربع است و با ۸۲ میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین کشور اروپا است. کیفیت محصولات المانی از زمان های قدیم زبان زد خاص عام بوده اند دسته محصولات فلزیاب المانی نیز از این قائده جدا نمی‌باشد.

این این رو شرکت فلزیاب تهرانسر برای راحتی شما عزیزان اقدام به  واردات انواع فلزیاب های المانی مینماید تا شما به راحت ترین روش به یک فلزیاب حرفه ای دست پیدا کنید.

خرید فلزیاب آلمانی

 درباره شرکت لورنز:

شرکت لورنز با تولید محصولات برتر و پیشرفته از همان سال های آغاز فعالیت به یکی از شرکت های معتبر و بزرگ تبدیل شد و از آن زمان تا کنون این رتبه را حفظ کرده و مهندسین این شرکت همواره سعی کرده اند تا با رعایت استاندارد های جهانی و بکارگیری تکنولوژی پیشرفته محصولاتی را بسازند که دارای بهترین بازدهی و دقت باشد.

شرکت لورنز آلمان در زمینه های تفریحی , امنیتی , صنعتی , تحقیقاتی و … به ساخت فلزیاب و گنج یاب دست زده است و محصولات تولیدی این شرکت بدلیل کیفیت بالا در امور مهم شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

کمپانی لورنز علاوه بر تولید فلزیاب های پالسی در زمینه تولید دستگاههای تصویری و سه بعدی نیز فعالیت دارد و هر دو نوع محصولات دارای بهترین کیفیت هستند و افراد زیادی با این محصولات به موفقیت رسیده اند و لذا در نزد مردم بسیار محبوب اند و در دسته بندی بهترین دستگاه ها قرا میگیرند که با استفاده از آنها میتوان به کاوش های بزرگ و حرفه ای برای یافتن انواع دفینه ها , جواهرات , فلزات گرانبها و …انجام داد و اهداف را کشف کرد.

محصولات کمپانی lorenz امروزه به کشور ها و مناطق زیادی ارسال میشوند تا همه بتوانند از این محصولات فوق العاده استفاده کنند و طعم موفقیت را بچشند.

 

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

خروج از نسخه موبایل