بهترین گنج یاب نقطه زن در ایران

بهترین گنج یاب نقطه زن در ایران

قبل از پرداختن و معرفی بهترین گنج یاب نقطه زن باید در رابطه با مسائل دیگر صحبت کنیم. در پست های قبلی در مورد گنج یاب و انواع آن صحبت کرده ایم.

بهترین گنج یاب نقطه زن در ایران

یکی از مهمترین ویژگی هایی که کاوشگران از دستگاه گنج یاب حرفه ای خود انتظار دارند قابلیت نقطه زنی است. این قابلیت به کاوشگران این امکان را میدهد که محل دقیق اهداف را در زیر خاک پیدا کنند. در بسیاری از موارد پس از اینکه دستگاه آلارم (هشدار) میدهد و کاوشگر محل مورد نظر را برای پیدا کردن دفینه حفر میکند، پس از حفر حدودی یک متر از خاک دستگاه در عمق چاله حفر شده با اشکال روبرو میشود و به اصطلاح گیج شده و آلارم های اشتباه و در جهات گوناگون میدهد.

برای حل این مشکل باید دستگاه از قابلیت نقطه زنی برخوردار باشد. در مطالب قبلی در مورد نقطه زن های دستی و انواع آنها صحبت کرده ایم که میتوانید از اینجا آن را مطالعه کنید. اما قابلیت نقطه زنی میتواند به صورت یکجا در گنج یاب های پالسی نیز قرار داده شود تا دیگر نیازی به حمل نقطه زن های دستی نباشد.

عوامل موثر در انتخاب بهترین گنج یاب نقطه زن

در انتخاب بهترین گنج یاب نقطه زن باید هر دو ویژگی گنج یابی ( که معمولا با نام قدرت تفکیک یعنی تفکیک فلزات با ارزش به خصوص طلا از فلزات بی ارزش شناخته میشود ) و نقطه زنی دقیق مورد تست و آزمایش قرار میگرفت.

بهترین گنج یاب نقطه زن در ایران

اگر قصد پیدا کردن گنج بدون فلزیاب را دارید که هیچ اما اگر به دنبال کاوشی مطمئن و موفق هستید با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که انتخاب ارزانترین دستگاه گنج یاب و گرانترین آنها کاری بسیار دشوار است زیرا قیمت بر اساس قابلیت ها و امکانات تعریف میشود و به عبارتی ارزش خرید عامل تعیین کننده است و صرف بالا بودن قیمت یک دستگاه گنج یاب نمیتوان گفت که گران است یا بالعکس!!!

بحث قویترین گنج یاب جهان نیز نیاز به بررسی های خاص خود دارد و آنها در لیست این مقاله جایگاهی ندارند و فقط گنج یاب های معمول و رایج بررسی میشوند. در تست ها انجام شده فاکتورهایی همچون آسانی تنظیمات فلزیاب ، دقت نقطه زنی ، عمق کاوش فلزیاب ، ثبات و درصد خطا ، گارانتی و خدمات پس از فروش ، قیمت و چند فاکتور دیگر مد نظر قرار داده شده و به

هرکدام از ۱۰ نمره داده شده است و هر دستگاهی که بیشترین امتیاز را در مجموع کسب کند به عنوان برترین معرفی خواهد شد. در انتها لازم است که بدانید هر دو دسته فلزیاب ایرانی و خارجی در تست ها شرکت داده شده اند.

 

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *