انواع تفکیک در فلزیاب

انواع تفکیک در فلزیاب

فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که برای پیدا کردن یا آشکار کردن اشیاء گمشده یا مخفی شده درون خاک، دیوار یا کوهستان به کار گرفته میشود. با ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف لوپ، جستجوی اشیای فلزی که در محدوده ی این میدان مغناطیسی قرار بگیرد را شناسایی میکند. عمق شناسایی فلزیاب با توجه به اندازه، شکل، جنس و مشخصات فلزیاب کمتر یا بیشتر است.

تفکیک فلزات آهنی و غیر آهنی

این نوع تفکیک بیش از ۴۰ سال است که در دستگاه پالسی و VLF وجود دارد و اولین بار توسط شرکت فیشر آمریکا اختراع شده است با انواع تفکیک فلزیاب دستگاه قادر است آهن را از بقیه فلزات جدا کند و قادر نیست که فلزاتی غیر مغناطیسی یا غیر آهنی را ار هم جدا کند و همانطور که از اسم این تفکیک پیداست فلزات غیر آهنی شامل تمامی فلزات به غیر از آهنی می شود انواع تفکیک در فلزیاب را با ما بخواهید.

 

تفکیک با ارزش و بی ارزش بودن فلزات:

در این نوع تفکیک فلزاتی همچون طلا، نقره، مس، استیل و آلومینیوم جز گروه فلزات با ارزش و فلزاتی همچون طلا و چدن و مفزغ و برنز جزء گروه فلزات بی ارزش قرار می گیرند. این نوع تفکیک از سال ۲۰۰۲ ابداع و شده است و هم اکنون نیز ۸۰% درصد دستگاهها این نوع تفکیک را دارند.

انواع تفکیک در فلزیاب

تفکیک JUST GOLD: این نوع تفکیک روش جدیدی است که از چند سال پیش در بعضی از دستگاه های پیشرفته گنج یاب به کار رفته است در این نوع تفکیک دستگاه فقط فلز طلا را به عنوان فلز با ارزش شناسایی می کند و فلزاتی همچنون مس، آلومینیوم، برنز و آهن و… به عنوان فلز بی ارزش شناسایی می کند.

 

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *