خرید و فروش فلزیاب – فلزیاب تهرانسر 09362131009

اشتباهات فلزیابی افراد

اشتباهات فلزیابی افراد

فلزیابی نیز مانند هر کار دیگری نیاز به تجربه دارد و تازه واردان به این عرصه نیز مانند تمام امور دیگر تا رسیدن به تجربه کافی حتما اشتباهاتی را خواهند داشت و اگر از تجربیات افراد کهنه کار در این زمینه استفاده نکنند ممکن است فلزیابی را برای همیشه کنار بگذارند!

کارشناسان ما با استفاده از یافته های علمی و تجربیات کاوشگران قدیمی تعدادی از اشتباهات رایج را برای شما آماده کرده اند تا در بدو ورود به این عرصه با دلسردی و سردرگمی مواجه نشوید.پس اگر میخواهید که از هدر رفت وقت و هزینه خود جلوگیری کنید و تجربه موفقی از فلزیابی را داشته باشید تا پایان با ما باشید.

اشتباهات فلزیابی افراد

 

تعداد بسیار زیاد و طیف وسیعی از دستگاههای فلزیاب در بازار وجود دارند که برای مصارف گوناگون و افراد با تجربه های متفاوت طراحی و ساخته شده اند و اشتباهی که بسیاری از افراد مرتکب میشوند این است که دستگاهی را خریداری میکنند که برای انها بسیار پیچیده است و باعث میشود که بسیاری از این افراد نا امید شوند و برای همیشه فلزیابی را کنار بگذارند.

وقتی شما ۱۵ سال دارید و به تازگی رانندگی را یاد گرفته اید قطعا برای مسابقات فرمول ۱ آماده نیستید. فلزیاب های پیشرفته دارای تنظیمات و قابلیت های مختلفی هستند که افراد مبتدی از ان ها سر در نمی آورند و همین عامل دلسردی آنها میشود. بهترین انتخاب برای افراد مبتدی فلزیاب های مبتدی و یا میان رده است.

افراد با تجربه توصیه میکنند که اولین چیزی که افراد مبتدی باید یاد بگیرند و آن را رعایت کنند این است که چگونه جایی را حفر کنند و بعد آن را پر کنند و این را یک هنر میدانند.

زیرا بهترین راه برای ممنوع شدن فلزیابی در شهر شما ایجاد چاله های متعدد در نقاط مختلف و رها کردن آنها است! برای یادگیری این کار استفاده از توصیه های کاوشگران با تجربه است.

یکی دیگر از اشتباهات رایج فلزیابی انتخاب ابزار کار نامناسب است. تعداد زیاد و مختلفی از انواع وسایل حفازی در بازار موجود است از بیلچه های کوچک تا بیل های بزرگ،همگی موارد استفاده مخصوص به خود را دارند و نباید از یک ابزار برای هرکاری استفاده کرد.

حفاری کردن با یک بیل بزرگ در یک مکان عمومی میتواند همان قدر جلب توجه کند که وقتی با یک چاقوی بزرگ در پارک حاضر شوید.

از دیگر اشتباهات رایج فلزیابی توجه نکردن به محل کاوش است. به خاطر داشته باشید که کاوش در مناطق ممنوعه میتواند دارای پیامد های غیر قابل جبران و دارای هزینه های زیاد باشد.

همیشه به حریم خصوصی افراد توجه داشته باشد و به آن احترام بگذارید و از کاوش در املاک شخصی افراد پرهیز کنید.

قبل از کاوش در اماکن عمومی از قوانین محلی کسب اطلاع کنید و همیشه به یاد داشته باشید که نوع رفتار شما به عنوان یک کاوشگر بر روی تمام کاوشگران قبل و بعد از شما تاثیر خواهد گذاشت.

در اخر به یاد داشته باشید که عمومی بودن یک مکان مانند پارک این اجازه را به شما برای کاوش در آن نمی دهد و قبل از کاوش حتما باید با مدیریت آن مکان هماهنگی های لازم را انجام دهید.

فیلم هایی که در مورد کشف گنج های بزرگ در اینترنت میبینید فقط حاصل شانس محض نبوده اند! معمولا یک کاوشگر خوب یک محقق خوب نیز هست. اگر شما به دنبال کشف اشیاء باستانی هستید پس در یک مکان تاریخی و باستانی که قبلا هم کاوش نشده باشد باید کاوش کنید.

تعداد بیشماری از ویدئو ها و کتاب های آموزشی به صورت آنلاین وجود دارند که میتوانند به شما برای تبدیل شدن به یک کاوشگر بهتر کمک کنند.

به یاد داشته باشید که تکرار نکردن این اشتباهات میتواند از هدر رفت وقت و هزینه شما جلوگیری کند. فلزیابی یک تفریح و سرگرمی درامد زا است به شرطی که با چشم بسته و بی هدف آن را دنبال نکنید. امیدواریم که شما اشتباهات رایج فلزیابی که افراد مبتدی مرتکب میشوند را تکرار نکنید.

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

خروج از نسخه موبایل