اجاره گنج یاب همراه اپراتور در لرستان

اجاره گنج یاب همراه اپراتور در لرستان

پیش از پرداختن به مبحث اجاره گنج یاب در لرستان باید کمی با تاریخ این سرزمین آشنا شویم. لرستان مکانی است که ۴۰ هزار سال از قدمت آن می‌گذرد. باستان‌شناسان این سرزمین را به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های انسان شناسایی کرده‌اند.

پیش از ورود مادها، اقوامی مثل کاسی‌ها، لولوبیان و عیلامی‌ها در این مکان می‌زیسته‌اند، سنگ نوشته‌ها و حکاکی‌ها و سفالینه‌های متعدد کشف شده در این سرزمین گواه این مطلب است.در لرستان آثار باستانی و تاریخی فراوانی مشاهده می‌شود، این آثار را می‌توان به سه دوره پیش از تاریخ، دوره ایران باستان و دوره اسلامی تقسیم کرد. نقاشی‌ها،کنده‌کاری‌های غارها، سفالینه‌ها و اشیای مفرغی از یافته‌های پیش از تاریخ لرستان هستند.

با توجه به پیشینه تاریخی لرستان ، هر ساله تعداد بسیار زیادی گنج و دفینه در شهر های گوناگون این استان یافت میشود. به دلیل ویژگی های خاک این استان و وجود مقدار بسیار زیادی از مواد معدنی در اعماق زمین باید از سیستم های گنج یاب پالسی استفاده کرد که حساسیت بسیار کمتری به این مواد دارد.

دیگر دلیل استفاده از این سیستم های عمق دفینه های موجود در این استان است که به دلیل شرایط فرهنگی و تاریخی معمولا در بیشتر از ۳ متر قرار دارند و فلزیاب پالسی به علت ماهیت و تکنولوژی کارکرد دارای عمق کاوش زیادی هستند. استفاده از سیستم های گنج یاب تصویری میتواند به شما در یافتن ورودی اتاقک ، حفره های زیر زمینی ، مقبره ها و … کمک کند.

اجاره گنج یاب به همراه اپراتور در لرستان

شرایط اجاره گنج یاب در لرستان

امکان اجاره دستگاه گنج یاب در لرستان به همراه اپراتور فلزیاب نیز موجود بوده و با تماس با کارشناسان ما میتوانید اطلاعات دقیقتری را کسب کنید.

شماره اجاره گنج یاب در لرستان :09362131009–09372131009

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *