آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

شاید یکی از حساس ترین و مهم ترین عضو بدن را بخواهیم نام ببریم ، چشم است. چشم انسان جزو دستگاه بینایی می باشد. این اندام مهم و حساس قابلیت دریافت و پردازش اطلاعات و جزئیات چیزهایی را که هر موجودی می بیند را دارد.

همان طور که می دانید چشم نور را تشخیص می دهد و آن را به پیام های الکتروشیمیایی قابل فهم توسط مغز انسان در یاخته های عصبی تبدیل می کند.

این عضو خارق العاده در موجودات پیشرفته تر می تواند نور را بعد از دریافت از محیط بیرون ، میزان شدت و ضعف آن را مناسب دید کند. چشم هر موجودی برای اینکه بتواند ببیند باید حرکت کند.

شش عضله که کره چشم را احاطه کرده با حرکت مداوم و هماهنگ خود باعث حرکت چشم در جهات مختلف می شود. اما تا جایی که متوجه شده باشید اصلی ترین عنصر برای اینکه چشم بتواند ببیند نور می باشد.

نور می تواند تصویر اشیاء را در چشم بنشاند. اولین چیزی که نور هنگام برخورد با چشم آن را لمس می کند قطره ای اشک است که پشت آن قرنیه چشم وجود دارد و همین لایه نازک باعث تمرکز نور می شود.

آثار و نشانه چشم در دفینه یابی

مفهوم آثار و نشانه چشم در دفینه یابی:

آثار و نشانه چشم در دفینه یابی معانی متخلفی دارد که بستگی به جایگاه آن در دفینه یابی دارد. اگر در دفینه یابی با چشمی رو برو شدید که در در حال نگاه به یک نقطه ای بود در این صورت باید در آن مکان به دنبال نشانه خاص یا علامتی بگیردید.

اما اگر نشانه چشم را داخل غار یا تونلی مشاهده کرده باید مراقب تله های بکار رفته در داخل غار باشید. به غیر از حالت های بالا اگر نماد چشم را همراه با نماد مار دید نشانگر وجود مقره های خانوادگی می باشد.

 

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-گنج یاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-گنج یاب بوقی کامپکس ایکس ۵

۳-گنج یاب تصویری ایکس دبلیو

۴-گنج یاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-گنج یاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-گنج یاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

۸-ردیاب آنتنی آکااس تک آنتن

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و 1 سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی 09362131009-09372131009 و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *